اخبار استان ها

پروژه مدرسه‌سازی در استان بوشهر فعال است

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران، ابراهیم احمدی عصر امروز_ چهارشنبه هجدهم مهر_در آئین افتتاح مدرسه خیّرساز «زنده‌یاد حاج خورشید منصوری» در روستای «دویره» استان بوشهر، اظهار کرد: این مدرسه با ۶ کلاس درس و با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان است که با حضور استاندار بوشهر افتتاح می‌شود.

وی افزود: در حال حاضر ۱۹۸ پروژه فعال در استان در حال انجام است که مدیون حمایت‌های استاندار و فرمانداران و افرادی است که دغدغه‌مند مدرسه‌سازی هستند در سالی که به نام سال «آموزش و پرورش و نهضت مدرسه‌سازی» نام‌گذاری شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر در ادامه بیان داشت: این پروژه از کارهای خاصی بود که کاملاً خیرساز و توسط خانم «آتنا منصوری» و خانواده ایشان به یاد پدر بزرگوارشان در حداقل زمان ممکن و در هشت ماه انجام شده است.

مدیرکل نوسازی مدارس استان بوشهر گفت: این مدرسه با زیربنای ۵۶۰ مترمربع ساخته شده که موجب تحصیل ۳۰۰ دانش‌آموز در فضای مطلوب و در روستای خود خواهد شد.

هادی رستمیان نیز در این مراسم اظهار کرد: شادترین اعضای جمع حاضر خانواده فهیم و بزرگ منصوری هستند که این کار بزرگ را انجام داده‌اند و هر کار خیری که برای آینده دانش‌آموزان انجام شود، باارزش است.

وی افزود: امیدواریم جوانان دانش‌آموز برای آنکه ایرانی قدرتمند و سراسر غرور و سربلند داشته باشیم، قدر خود را بدانند و با زیرساختی که امروز با همت خیّر مدرسه‌ساز و همراهی اداره کل نوسازی مدارس انجام گرفته است آینده خود و ایران را رقم بزنند و فعالیت‌های خود را توسعه‌محور و هدفمند پیش ببرند.

معاون عمرانی استاندار بوشهر عنوان کرد: ساخت ۱۲۹ فضای آموزشی در قالب ۹۶۴ کلاس درس، خدمتی بوده که تا امروز در مجموعه نوسازی مدارس استان بوشهر و با همراهی و همت خیرین انجام پذیرفته است.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا