اخبار استان ها

اجرای طرح‌ ساماندهی میدان شهید حسن‌پور و زمین شقایق در قزوین

مهدی مهدی‌خانی در گفتگویی در قزوین از اجرای طرح ساماندهی میدان شهید حسن‌پور و زمین ورزشی شقایق خبر داد و اظهار کرد: اصلاح هندسی میدان شهید حسن‌پور و نصب المان در این میدان و بهسازی زمین ورزشی شقایق در دستور کار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه اعضای کمیسیون عمران و مدیران شهری از این فضاها بازدید کردند، افزود: در بازدید از روند اصلاح هندسی و بازپیرایی میدان شهید حسن‌پور، مقرر شد تا سازمان‌های زیباسازی، ترافیک و فضای سبز، اصلاح هندسی و بازپیرایی را با لحاظ کردن تمامی نکات فنی انجام دهند.

عضو شورای شهر قزوین به بازدید این کمیسیون از مجموعه زمین شقایق اشاره و تصریح کرد: در بازدید از زمین شقایق مقرر شد تا رفع مشکلات این مجموعه از قبیل روشنایی معابر و بوستان، بهسازی چمن، نگهداری فضا، پاکسازی محل از زباله و تعمیر سرویس بهداشتی توسط سازمان‌های مرتبط انجام شود.

مهدی‌خانی با اشاره به ضرورت احداث تقاطع غیر همسطح شهید چگینی به بلوار معلم، اضافه کرد: مدیریت شهری باید لایحه اجرای این طرح را هرچه زودتر برای تأیید و تصویب نهایی در صحن شورای شهر قزوین ارائه کند.

وی از موافقت شورای شهر با ساخت سازه موقت حسینیه در جوار مزار شهدای گمنام قزوین خبر داد و گفت: با طرح شورا برای ایجاد مکان با سازه موقت حسینیه در جوار شهدای گمنام موافق هستم و طرح بسیار خوبی است.

رئیس کمیسیون عمران و امور زیربنایی شورای شهر قزوین با اشاره به مساعدت شهردار قزوین برای ساخت این حسینیه، اضافه کرد: با توجه به قول مساعدت شهردار قزوین برای ایجاد سازه موقت و همچنین سازه دائمی آن در جوار شهدای گمنام، اعضای شورا نیز در این مسیر همراه هستند تا بتوانیم یک‌بار دیگر این بنا را بسازیم.

مهدی‌خانی ادامه داد: هر چه بتوانیم برای ایجاد ساخت المان‌ها و مکان‌های مذهبی تلاش کنیم در حقیقت برای نسل‌های آینده این شهر و توسعه فرهنگی آن گام برداشته‌ایم.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا