اخبار استان ها

کاهش ۷ درصدی جرایم در کردستان

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از کردستان، سردار علی آزادی، امشب _پنجشنبه نوزدهم مهر_ در دیدار نماینده ولی فقیه در کردستان که به مناسبت هفته نیروی انتظامی برگزار شد، اظهار کرد: امنیت پایدار در استان کردستان با تلاش نیروهای نظامی، امنیتی و وحدت و انسجام برقرار است.

وی با اشاره به اینکه پیشگیری از وقوع جرایم و برخورد با اراذل اوباش با جدیت در دستور کار قرار دارد، افزود: امسال هفت درصد جرایم در استان کردستان نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش داشته است.

فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۶۵۰ کیلوگرم مواد مخدر کشف و یک هزار و ۳۰۰ نفر معتاد متجاهر در استان جمع‌آوری شده است.

سردار آزادی از کشف ۴۵۰ میلیارد تومان کالای قاچاق از ابتدای سال جاری تاکنون در استان خبر داد و تصریح کرد: ارزش کالاهای قاچاق کشف شده نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۰ درصد رشد داشته است.

پلیس با محبت در راه امنیت مردم شهید تقدیم می‌کند

حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان نیز در این دیدار اظهار کرد: پلیس با محبت در راه امنیت مردم شهید تقدیم می‌کند.

وی افزود: ما از نزدیک شاهد رشادت و شجاعت مجموعه پلیس استان در عرصه‌های خدمت رسانی و ایجاد امنیت هستیم که جای خداقوت دارد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان ادامه داد: پلیس با خلوص نیت در راه پاسداشت هدیه ارزشمند خداوند متعال به بندگان یعنی امنیت، جان خود را تقدیم می‌کند.

وی را یکی از ویژگی‌های برجسته پلیس دانست و گفت: پلیس در ایجاد امنیت مخلوق خداوند تلاش می‌کند که خود نشان از محبت پلیس به مردم است.

پورذهبی در ادامه با اشاره به اینکه کسانی که کار امنیتی انجام می‌دهند مردم را دوست دارند، تصریح کرد: پلیس در طول سال به صورت شبانه‌روزی از نوار مرزی تا داخل شهر در حال خدمت‌رسانی و احترام به مردم است و ما قدردان این زحمات هستیم.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا