اخبار استان ها

قرار گرفتن شهرک‌ها و نواحی صنعتی اشنویه بر مدار توسعه

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از آذربایجان‌غربی، امیر شهسوار جلاوت امروز _جمعه بیستم مهر_ در بازدید از شهرک‌صنعتی اشنویه اظهار کرد: ۵۰ هکتار زمین برای راه‌اندازی و توسعه ناحیه نالوس و ۲۷ هکتار برای شهرک صنعتی اشنویه تخصیص یافته و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

وی افزود: ناحیه صنعتی نالوس در سال ۱۳۸۸ و شهرک اشنویه در سال ۱۳۸۳ به تصویب رسیده بود که با پیگیری‌های انجام شده زمین موردنیاز آن‌ها تأمین شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی گفت: تأمین امکانات زیربنایی به ویژه احداث آتش‌نشانی از مهمترین مسائل مورد پیگیری است که این امر توجه ویژه مسؤولان شهرستان را نیز می‌طلبد.

شهسوار جلاوت ادامه داد: اسناد ثبتی و تفکیکی اراضی تخصیص یافته برای ناحیه صنعتی نالوس و شهرک صنعتی اشنویه تهیه شده و مشکلی از این بابت نیز وجود ندارد.

وی تصریح کرد: توسعه شهرک‌ها و نواحی صنعتی از مسائل مهم و حائز اهمیت بوده چرا که زمینه اشتغال جوانان منطقه را فراهم می‌کند که این امر بسیار قابل توجه است.

شهسوار جلاوت بیان کرد: ۴۳ طرح در ناحیه صنعتی نالوس و ۵ طرح در شهرک صنعتی اشنویه در دست اجراست و در مراحل مختلف ساخت و احداث هستند.

به گزارش سرمایه گستران، در ادامه این بازدید که با حضور مسؤولان شهرستان اشنویه برگزار شد مسائل و مشکلات ناحیه صنعتی نالوس و شهرک صنعتی اشنویه بررسی و راهکارهای لازم جهت تسهیل و رفع موانع احصا شد.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا