اخبار استان ها

نفس‌ رژیم صهیونیستی به شماره افتاده‌ است

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران، حجت‌الاسلام یوسف جمالی ظهر امروز_ جمعه بیستم مهر در مصلی جمعه این شهر، با تبریک میلاد امام حسن عسکری (ع)، اظهار داشت: یکی از اقدامات مهم این امام بزرگوار زمینه‌سازی برای دوران غیبت حضرت مهدی موعود (عج) بود.

وی افزود: تشکیل تمدن نوین اسلامی علت دشمنی کفار و جهان استکبار به مسلمانان است که همه مردم در تحقق این تمدن نقش دارند.

امام جمعه موقت بوشهر، با تسلیت سالروز وفات کریمه اهل بیت، بر برپایی مراسم فرهنگی اجتماعی و مردمی در مساجد، حسینیه‌ها و مکان‌های دیگر تأکید کرد.

حجت‌الاسلام جمالی افزود: در معرفی جایگاه و شخصیت امام حسن عسکری (ع) و حضرت فاطمه معصومه (س) توجه ویژه شود.

وی گفت: افزایش قیمت مواد اولیه و در نتیجه قیمت تمام شده محصول موجب گلایه‌مندی کشاورزان و دامداران شده و در این راستا باید این مجموعه حمایت ویژه شوند.

امام جمعه موقت بوشهر بیان کرد: افزایش قیمت مواد اولیه و در نتیجه قیمت تمام شده محصول موجب گلایه‌مندی کشاورزان و دامداران شده و در این راستا باید این مجموعه حمایت ویژه شوند.

حجت‌الاسلام جمالی ادامه داد: سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی ما را از تهدیدات مصون نگه می‌دارد و امید است برای رفع این نگرانی توجه شود.

وی با گرامیداشت ۲۱ مهر روز اسکان سالمندان و معلولان، گفت: این دو گروه نیاز به حمایت دارند، نهادهای متولی با درک واقعی از نیازهای اولیه آنها در حل مشکلات اهتمام داشته باشند.

امام جمعه موقت بوشهر با گرامیداشت روز جهانی استاندارد اضافه کرد: حتماً بالا رفتن کیفیت تولید محصولات ضمن فراهم کردن رقابت جهانی اطمینان لازم را در بین مردم ایجاد می‌کند.

حجت‌الاسلام جمالی با اشاره به جنگ غزه و لبنان، گفت: اکنون نفس‌های رژیم صهیونیستی به شمارش افتاده است، هیچ گنبد آهنی نمی‌تواند آنان را از نابودی حفظ کند و این وعده‌های صادق منتهی به نابودی رژیم اشغالگر می‌شود.

وی افزود: شهید حسن نصرالله یک شخص نبود بلکه یک مکتب و راه و مسیر حرکت است که همچنان ادامه دارد.

امام جمعه موقت بوشهر با بیان اینکه سردار قاسم سلیمانی مسیر مکتب مقاومت را دنبال می‌کرد، یادآور شد: همه جبهه مقاومت در یک مکتب، مقابل رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی ایستاده‌اند.

حجت‌الاسلام جمالی تصریح کرد: اگرچه شهادت سید حسن نصرالله دل مسلمانان و جبهه مقاومت را به درد آورد ولی هیچ‌گاه مکتب سید مقاومت در مقابله به رژیم صهیونیستی متوقف نمی‌شود و تا نابودی کامل این رژیم غاصب و جعلی این عملیات‌ها ادامه دارد.

وی با بیان اینکه همه مردم جهان علیه استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی یک فریاد می‌زنند، ادامه داد: این نشان می‌دهد اندیشه مقاومت توانسته است مرزها را پشت سر بگذارد و ساختار آنچنان محکم است که صدمه نخواهد دید.

امام جمعه موقت بوشهر ادامه داد: سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی ما را از تهدیدات مصون نگه می‌دارد و امید است برای رفع این نگرانی توجه شود.

حجت‌الاسلام جمالی با گرامیداشت ۲۱ مهر روز اسکان سالمندان و معلولان، گفت: این دو گروه نیاز به حمایت دارند، نهادهای متولی با درک واقعی از نیازهای اولیه آنها در حل مشکلات اهتمام داشته باشند.

وی با گرامیداشت روز جهانی استاندارد اضافه کرد: حتماً بالا رفتن کیفیت تولید محصولات ضمن فراهم کردن رقابت جهانی اطمینان لازم را در بین مردم ایجاد می‌کند.

امام جمعه موقت بوشهر با اشاره به جنگ غزه و لبنان، گفت: اکنون نفس‌های رژیم صهیونیستی به شمارش افتاده است، هیچ گنبد آهنی نمی‌تواند آنان را از نابودی حفظ کند و این وعده‌های صادق منتهی به نابودی رژیم اشغالگر می‌شود.

حجت‌الاسلام جمالی افزود: شهید حسن نصرالله یک شخص نبود بلکه یک مکتب و راه و مسیر حرکت است که همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه سردار قاسم سلیمانی مسیر مکتب مقاومت را دنبال می‌کرد، یادآور شد: همه جبهه مقاومت در یک مکتب، مقابل رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی ایستاده‌اند.

امام جمعه موقت بوشهر تصریح کرد: اگرچه شهادت سید حسن نصرالله دل مسلمانان و جبهه مقاومت را به درد آورد ولی هیچ‌گاه مکتب سید مقاومت در مقابله به رژیم صهیونیستی متوقف نمی‌شود و تا نابودی کامل این رژیم غاصب و جعلی این عملیات‌ها ادامه دارد.

حجت‌الاسلام جمالی با بیان اینکه همه مردم جهان علیه استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی یک فریاد می‌زنند، ادامه داد: این نشان می‌دهد اندیشه مقاومت توانسته است مرزها را پشت سر بگذارد و ساختار آنچنان محکم است که صدمه نخواهد دید.

وی ادامه داد: عملیات‌های طوفان‌الاقصی و غرورآفرین وعده صادق آن‌چنان سیلی محکمی به رژیم اشغالگر و کودک‌کشان صهیونیستی زد که نفهمیدند از کجا خورده‌اند.

امام جمعه موقت بوشهر گفت: سردمداران این رژیم جعلی بدانند، دورانی که زنان و کودکان بی‌پناه را قتل عام می‌کردند و کسی پاسخ آنان را نمی‌داد گذشته است، امروز جواب یک موشک ده‌ها موشک است، موشک‌هایی که از جبهه مقاومت قلب تل‌آویو را هدف قرار می‌دهد و هیچ‌گاه در دوران عملیات پلید این رژیم غاصب کسی نتوانسته بود به این رژیم حمله کند.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا