اخبار استان ها

سازمان توسعه‌وعمران شهرداری قم توانایی اجرای پروژه‌های عمرانی سایر استان‌ها را دارد

مسعود بخشی در گفتگویی در قم اظهار کرد: چنانچه اساسنامه سازمان توسعه و عمران شهرداری قم اصلاح شود، این سازمان می‌تواند پروژه‌های عمرانی سایر استان‌ها را نیز بعد از دریافت مجوزهای لازم برابر مقررات اجرا کند.

وی افزود: سازمان توسعه و عمران شهرداری قم در حال حاضر تنها محدود به فعالیت در سطح شهر قم است که با اصلاح اساسنامه و با تأیید و مجوز شورای سازمان و مدیریت شهری می‌توان این را به حومه شهر قم و سایر استان‌ها بسط داد.

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم خاطرنشان کرد: درواقع سایر شهرها و حتی وزارتخانه‌ها می‌توانند پروژه‌های مهم و کلان عمرانی خود را به سازمان توسعه و عمران شهرداری قم واگذار کنند تا شهرداری قم و شهر مقدس قم، از محل درآمد ظرفیت فنی و تجهیزاتی سازمان توسعه و عمران بهره‌مند شوند.

بخشی ادامه داد: با تجهیزات، دستگاه‌ها، ماشین‌آلات و معادنی که این سازمان در کنار نیروی انسانی ماهر خود دارد می‌تواند با اطمینان اجرای پروژه‌های بزرگ عمرانی را در سایر شهرها و استان‌ها قبول کند.

وی عنوان کرد: سازمان توسعه و عمران شهرداری قم به واسطه حسن نظر مدیریت شهری و معاونت فنی و عمرانی شهرداری قم طی ۸ سال اخیر با رعایت ضوابط و مقررات، دو برابر بخش خصوصی پروژه‌های شاخص در این شهر اجرا کرده است.

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم گفت: در کنار سازمان توسعه و عمران بعضی پروژه‌های شاخص شهرداری به بخش خصوصی نیز واگذار شده است؛ بنابراین با توجه به اینکه سازمان توسعه و عمران از بدنه شهرداری است، مسائلی از جمله معارضات ملکی و تأسیسات، تعطیلی پروژه و هزینه‌های سربار اتفاق نمی‌افتد.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا