اخبار استان ها

تردد روزانه بیش از ۲۰ هزار نفر از مرز بین‌المللی مهران

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از ایلام، سیدزاهدین چشمه‌خاور صبح امروز _یکشنبه بیست‌ودوم مهر_ در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه مسافران و زوار می‌توانند برای تهیه بلیت از طریق جایگاه‌های مجاز شرکت‌های حمل‌ونقل مسافری اقدام کنند، اظهار کرد: فروش بلیت از مرز بین‌المللی مهران به تمام نقاط کشور به صورت اینترنتی خواهد بود و زائران برای تهیه بلیت می‌توانند با جست‌وجوی عبارت «بلیط از مهران به … ” و یافتن جایگاه‌های فروش اینترنتی, بلیت الکترونیکی اتوبوس و سواری از مبدا پایانه شهید سلیمانی مهران به سایر استان‌ها تهیه کنند.

وی افزود: اجرای این طرح گامی بزرگ در جهت مدرن‌سازی و بهبود خدمات‌رسانی در پایانه‌های مرزی است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام تصریح کرد: با استفاده از فروش اینترنتی بلیت، مسافران می‌توانند به صورت آسان و سریع بلیت خود را تهیه و از صف‌های طولانی در پایانه‌ها اجتناب کنند.

چشمه‌خاور در مورد تردد زائران در شش ماه نخست سال جاری از مرز بین‌المللی مهران خاطرنشان کرد: در شش ماه نخست سال جاری پنج میلیون و ۴۰۸ هزار و ۷۵۷ هزار نفر از مرز بین‌المللی مهران تردد کرده‌اند.

وی ادامه داد: از این تعداد دو میلیون و ۳۰۶ هزار و ۱۵۵ مسافر ایرانی به کشور وارد و دو میلیون و ۲۰۳ هزار و ۵۲۹ نفر ایرانی نیز از مرز خارج شده‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام تاکید کرد: در نیمه نخست سال جاری، ۴۱۸ هزار و ۷۹۹ نفر خارجی از مرز مهران خارج و ۴۸۰ هزار و ۲۷۴ نفر نیز از طریق این مرز وارد کشور شده‌اند.

چشمه‌خاور اضافه کرد: در ماه صفر نیز سه میلیون و ۲۷۳ هزار و ۴۸۵ از طریق مرز بین‌المللی مهران (ورود و خروج) تردد کرده‌اند و در حال حاضر به صورت روزانه بیش از ۲۰ هزار نفر از مرز بین‌المللی مهران تردد می‌کنند.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا