اخبار استان ها

بهره‌برداری از ساختمان پردیس دخترانه دانشگاه فرهنگیان خوزستان تا ۳ ماه آینده

محمد سعیدی‌پور در گفتگویی در خوزستان با اشاره به آخرین وضعیت ساختمان دانشگاه فرهنگیان پردیس حضرت فاطمه الزهرا (س) اظهار کرد: یکی از کارهای فاخر خوزستان دانشگاه پردیس فرهنگیان است که این ساختمان با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی در حال اجرا است. و همه تلاش ما این است این ساختمان با امکانات خوب تا سه ماه آینده تکمیل شود.

وی افزود: برای تکمیل و تحویل این ساختمان نیازمند حداقل ۲۵ میلیارد تومان اعتبار هستیم که در حال رایزنی با سازمان برنامه و بودجه خوزستان و سازمان نوسازی مدارس کشور هستیم تا این اعتبار تأمین شود و پروژه تا سه ماه آینده به صورت نهایی تکمیل و تحویل داده شود.

مدیرکل توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس خوزستان خاطرنشان کرد: البته فاز اول این پروژه شامل تکمیل ساختمان آموزشی است و آماده بهره برداری است. در فاز دوم احداث ساختمان‌هایی مانند موتورخانه، توسعه شبکه برق و … است که در حال انجام است.

سعیدی‌پور با بیان اینکه در کنار دانشگاه فرهنگیان یک مجموعه رفاهی در حال اجرا است، عنوان کرد: این پروژه بیش از ۱۰ سال نیمه‌کاره بود، اما مقاوم‌سازی، تغییر کاربری و معماری و تکمیل این پروژه در حال انجام است که بیش از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و برای تکمیل آن به ۱۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم که در صورت تأمین اعتبار تا سه ماه آینده قابل بهره‌برداری است.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا