اخبار استان ها

خیر خوشنام حوزه سلامت آذربایجان شرقی دار فانی را وداع گفت

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از آذربایجان شرقی، بهمن نقی‌پور رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز در پی درگذشت این خیر بزرگ حوزه سلامت پیام تسلیت صادر کرد. وی در این پیام از خداوند متعال برای روح آن مرحوم طلب غفران واسعه الهی و علو درجات و برای بازماندگان اجر جمیل و صبر جزیل مسئلت کرده است.

یعقوب هوشیار شهردار تبریز نیز با صدور پیامی درگذشت یعقوب صادق نوبری، نیکوکار خوشنام تبریزی را تسلیت گفت.

وی نبود این خیر بزرگوار را به مردم نیکوکار و انقلابی تبریز و آذربایجان و خانواده وی و همچنین مجموعه بزرگ جمعیت خیریه نوبر تسلیت عرض و از درگاه ایزد منان برای روح آن مرحوم علو درجات و بازماندگان صبر جزیل مسئلت کرده است.

شهردار تبریز خاطرنشان کرده است: عظمت تبریز و آذربایجان به انسان‌هایی است که در این خطه همیشه سربلند زندگی کرده‌اند و منشأ خیر و برکت برای مردمان آن بوده‌اند.

یعقوب صادق نوبری عضو هیئت مدیره جمعیت خیریه نوبر در تبریز بود.

احداث بیمارستان ۳۰۰ تختخوابی روان در محوطه مرکز آموزشی درمانی رازی در سال ۱۳۷۵، احداث ساختمان شماره یک مرکز آموزشی درمانی الزهراء (س) در سال ۱۳۸۳، احداث مرکز غربالگری سرطان زنان مرکز آموزشی درمانی الزهرا (س) در سال ۱۳۹۳، احداث و تجهیز مرکز همودیالیز ۱۲۲ تختخوابی و مرکز پیوند اعضا در سال ۱۳۹۷، احداث بخش سوانح و سوختگی مرکز آموزشی درمانی سینا در سال ۱۳۸۰، پروژه در حال اجرای بیمارستان ۳۰۰ تختخوابی جامع سرطان تبریز از جمله خدمات آن مرحوم به حوزه سلامت استان است.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا