اخبار استان ها

آران و بیدگل و کاشان میزبان کاروان قرآنی شهدای جبهه مقاومت می‌شود

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از اصفهان، محمدتقی میرزاجانی امروز _چهارشنبه بیست و پنجم مهر_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جمعی از پیشکسوتان، اساتید، قاریان، حافظان، فعالان و مدیران قرآنی در قالب «کاروان قرآنی شهدای جبهه مقاومت» در آستان مقدس محمد هلال بن علی (ع) در آران و بیدگل و علی بن محمدباقر (ع) در مشهد اردهال حضور خواهند یافت.

وی افزود: این برنامه از سوی شورای عالی قرآن کریم و سازمان دارالقرآن الکریم با همکاری آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی (ع) و آستان مقدس حضرت علی بن محمد باقر (ع) برگزار می‌شود و جمعی از اساتید و فعالان قرآنی در این دو حرم مطهر حضور خواهند یافت.

معاون آموزش، پژوهش و ارتباطات شورای عالی قرآن با بیان اینکه حرکت این کاروان روز پنجشنبه سوم آبان از تهران آغاز خواهد شد، گفت: در این سفر، یک محفل قرآنی بعد از نماز ظهر و عصر در آستان مقدس محمد هلال بن علی (ع) در آران و بیدگل و یک محفل باشکوه هم بعد از نماز مغرب و عشا در آستان مقدس حضرت علی بن محمد باقر (ع) در مشهد اردهال اجرا خواهد شد.

میرزاجانی با اشاره به نام این کاروان که «کاروان قرآنی شهدای جبهه مقاومت» است، گفت: این کاروان با نیت پیروزی محور مقاومت و شادی ارواح مطهر شهدای این جبهه طراحی شده و امیدواریم مورد رضای خداوند قرار گیرد.

وی ادامه داد: مشابه این کاروان در سال گذشته نیز با حضور یکصد استاد و قاری قرآن با حضور در شهر ساروق و حرم امام زادگان هفتاد و دو تن و شهر مقدس قم انجام شد که بازخوردهای مثبت زیادی داشت.

معاون آموزش، پژوهش و ارتباطات شورای عالی قرآن ادامه داد: شکل گیری چنین اجتماعاتی، هم توفیقی برای زیارت و کسب نورانیت اساتید و قاریان قرآنی، هم فرصتی برای محبت بین اهالی قرآن فراهم است و هم شهرهای میزبان از برکت حضور جمع زیادی از نخبگان قرآنی کشور بهره‌مند می‌شود.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا