اخبار استان ها

رشد ۴۷ درصدی تخصیص اعتبارات تملک دارایی کتابخانه‌های عمومی فارس در سال گذشته

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از فارس و به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان، محمدحسین فیروزی به تشریح اعتبارات تملک دارایی کتابخانه‌های عمومی استان فارس پرداخت و اظهار کرد: در سال گذشته ۱۶۵ میلیارد و۲۴۰ میلیون ریال اعتبارات برای کتابخانه‌های عمومی فارس مصوب شده بود که از این میان ۷۸ میلیارد و ۳۶۰ میلیون ریال تخصیص یافته است.

وی با اشاره به اینکه اعتبارات تملک دارایی کتابخانه‌های عمومی استان فارس در سال ۱۴۰۱، مبلغ ۵۳ میلیارد ریال بود، افزود: اعتبارات تخصیص یافته سال ۱۴۰۲ این مجموعه نسبت به سال قبل، از لحاظ میزان تخصیص ۴۷ درصد رشد داشته است.

مدیرکل کتابخانه‌های استان فارس تصریح کرد: از میزان اعتبارات بالغ بر ۵۶ میلیارد و ۹۵۰ میلیون ریال در زمینه تعمیر و تکمیل پروژه‌ها و ۲۱ میلیارد و ۴۱۰ میلیون ریال در حوزه تجهیزات تخصیص یافته است.

فیروزی خاطر نشان کرد: اعتبارات تملک دارایی در حوزه تعمیرات در ۲۲ کتابخانه و پروژه استان از جمله تکمیل پروژه کتابخانه‌های شهر معزآباد شهرستان خرامه، شهر آباده طشک شهرستان بختگان، هماشهر شهرستان سپیدان، شهر بهمن شهرستان آباده و انجام تعمیرات کتابخانه عمومی امام رضا (ع) شهر بالاده کازرون و کتابخانه عمومی آلاله روستای شهرمیان شهرستان اقلید هزینه شده است.

وی همچنین با اشاره به اینکه خرید تجهیزات در شاخه‌های مختلف و بر اساس نیازهای کتابخانه‌های عمومی صورت گرفته است، اضافه کرد: در مجموع ۲۱ میلیارد و ۴۱۰ میلیون ریال در حوزه تجهیزات تخصیص یافته است که از این میان ۳ میلیارد و ۳۸۰ میلیون ریال در حوزه تجهیزات چوبی، ۲ میلیارد و ۸۰۴ میلیون ریال در حوزه تجهیزات رایانه‌ای، ۴ میلیارد و ۷۸۳ میلیون ریال در زمینه تجهیزات حفاظتی هزینه شده است. همچنین ۱۲ میلیارد و ۲۶۸ میلیون ریال تجهیزات سرمایشی و گرمایشی خریداری شده است.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا