اخبار استان ها

جمع آوری و دستگیری۲۳۳ معتاد و فروشنده مواد مخدر در رشت

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از گیلان، عیسی روشن قلب امروز _چهارشنبه، بیست و پنجم مهر_ اظهار کرد: پلیس در خط مقدم مبارزه با مواد مخدر قرار دارد و در این راستا با عزم جدی و راسخ با این پدیده شوم و بلای خانمانسوز مبارزه می‌کند.

وی افزود: به منظور افزایش احساس امنیت برای شهروندان، طرح آرامش در شهر به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی و با اولویت برخورد با فروشندگان موادمخدر و معتادان متجاهر به مدت پنج روز در سطح شهرستان رشت اجرا شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت از جمع‌آوری ۱۲۷ نفر معتاد متجاهر از سطح معابر و اماکن عمومی شهر و انتقال آنها به مراکز بازپروری و ترک اعتیاد مجاز خبرداد و تصریح کرد: ۹۴ نفر خرده فروش و ۱۲ نفر قاچاقچی عامل توزیع مواد مخدر در این مدت دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

وی اضافه کرد: از این افراد ۱۵ کیلو و ۱۴۲ گرم انواع موادمخدر شامل تریاک، هروئین، شیشه، حشیش و سایر مواد مخدر و تعداد ۸۵۰ عدد انواع قرص‌های روانگردان کشف شد.

روشن قلب با تاکید بر هوشیاری خانواده‌ها و ارتباط توام با مهر و عطوفت با فرزندان، از شهروندان خواست، برای ریشه‌کن کردن اعتیاد که موجب تباهی جوانان و نوجوانان می‌شود ضمن همکاری با پلیس هرگونه اطلاعات و اخبار در این خصوص را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا