اخبار استان ها

حمایت از کانون سندروم داون آذربایجان شرقی ضروری است

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از آذربایجان شرقی، یونس فاتح شب گذشته _جمعه بیست‌وهفتم مهر_ به مناسبت افتتاح کانون سندروم داون آذربایجان شرقی، اظهار کرد: ما کروموزوم ۴۷ را کروموزوم محبت می‌دانیم و از اولیای این افراد تشکر می‌کنیم.

وی افزود: باشگاه هنرمندان همیشه برای شهر ما افتخار آفریده است، آن‌ها جزو سرمایه‌های تبریز هستند، همچنین از معاونت تربیت بدنی سپاه عاشورا تشکر می‌کنم که به اینگونه فضاها ورود می‌کنند.

فرماندار شهرستان تبریز ادامه داد: ما باید به دنبال نامگذاری هفته‌ای به نام این عزیزان دارای سندروم داون باشیم و در این مورد کوشش کنیم.

در ادامه پویا ذاکری مدیرعامل کانون سندروم داون آذربایجان شرقی نیز ضمن معرفی اعضای این کانون، عنوان کرد: این کانون به کمک خیران، مسئولان و شهروندان نیازمند است تا امکانات آموزشی و فرهنگی برای آن‌ها فراهم شود و امیدواریم ما را در راستای رسیدن به اهداف کانون یاری کنند.

وی ادامه داد: از مسئولان کشورمان درخواست می‌کنیم دهه بیست‌ویکم اسفند تا دوم فروردین را دهه سندروم داون در تقویم کشور نامگذاری کنند.

همزمان با روز تربیت بدنی و ورزش نیز مسابقه فوتبال خیرخواهانه در محل دهکده فرهنگی و ورزشی مقاومت سپاه عاشورا بین تیم هنرمندان و فرشتگان برگزار شد.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا