اخبار استان ها

رشد ۴۰ درصدی ارائه خدمات حمایتی به خانواده زندانیان در قزوین

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از قزوین، فرهاد بهرامی صبح امروز _دوشنبه سی‌ام مهر_ در هشتمین جلسه با هیئت‌مدیره انجمن حمایت از زندانیان قزوین اظهار کرد: بیشتر خانواده زندانیان از قشر محروم هستند و اگر برای حمایت از آن‌ها اقدامی صورت نگیرد، آسیب‌های جدی‌تری خانواده را تهدید خواهد کرد.

وی از رشد ۴۰ درصدی خدمات حمایتی به خانواده زندانیان در استان خبر داد و افزود: این خدمات حمایتی شامل خدمات آموزشی و فرهنگی نیز است و انتظار دارم با راهکارهای کاربردی و رایزنی‌های جامع ارائه خدمات به این قشر آسیب‌دیده بیش از پیش توسعه پیدا کند.

مدیرکل زندان‌های استان قزوین اضافه کرد: برای حمایت و پشتیبانی بهتر خانواده‌ها و اصلاح و بازپروری زندانیان، نیازمند بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها به ویژه انجمن حمایت از زندانیان هستیم.

بهرامی ادامه داد: در این زمینه گروه‌های جهادی و سازمان‌های مردم‌نهاد نیز باید بیش از پیش پای کار بیایند تا بتوانیم شبکه گسترده‌تری از مردم را برای کمک به زندانیان و خانواده آن‌ها بسیج کنیم و سطح و کیفیت کمک‌ها را ارتقا دهیم.

به گزارش سرمایه گستران، در پایان این نشست در مراسمی با حضور مدیرکل زندان‌های استان قزوین و اعضای هیئت‌مدیره انجمن حمایت از زندانیان بسته‌های حمایتی به ۳۵۰ خانواده زندانی استان قزوین اهدا شد.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا