اخبار استان ها

جابه‌جایی ۸۷۵ هزار مسافر با ناوگان حمل‌ونقل جاده‌ای قزوین

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از قزوین، جواد حق‌لطفی امشب _دوشنبه سی‌ام مهر_ در نشست با مدیران و معاونان راهداری استان قزوین اظهار کرد: ناوگان حمل‌ونقل جاده‌ای استان قزوین در سال جاری بیش از ۸۷۵ هزار مسافر برون‌شهری را از مقصد استان به سایر مقاصد درون و برون‌استانی جابه‌جا کرده است.

وی از صدور ۶۹ فقره کارت هوشمند ویژه رانندگان و ۸۹ فقره ویژه ناوگان حمل‌ونقل مسافر در سال جاری خبر داد و افزود: بازرسی از ۲۵۹۳ خودروی مسافری از دیگر اقدامات انجام شده در حوزه حمل‌ونقل مسافر بوده است.

دبیر کمیسیون ایمنی راه‌های استان قزوین در ادامه سخنان خود با اشاره به میزان صدور صورت وضعیت شرکت‌های مسافربری استان قزوین اضافه کرد: از ابتدای امسال تاکنون حدود ۱۰۵ هزار صورت‌وضعیت برای شرکت‌های حمل‌ونقل مسافر صادر شده است.

حق‌لطفی ادامه داد: همچنین یکی از فعالیت‌های مهم ما در نیمه نخست امسال مشارکت در جابه‌جایی زوار اربعین حسینی بود که در این حوزه ۲۶ هزار و ۶۳۶ نفر از زائران اربعین با ناوگان حمل‌ونقل جاده‌ای استان قزوین جابه‌جا شدند.

وی خاطرنشان کرد: حوزه حمل‌ونقل مسافر مهمترین بخش کار اداره‌کل راهداری از نظر میزان ارتباط با مردم است و به همین خاطر باید در این بخش از نظرات مردم و نخبگان برای کاهش مشکلات و توسعه صنعت حمل‌ونقل مسافر بهترین استفاده را داشته باشیم.

مدیرکل راهداری استان قزوین با بیان اینکه توسعه صنعت حمل‌ونقل در سایه مشارکت متعهدانه شرکت‌های مسافربری محقق می‌شود، گفت: به همین خاطر مدیران راهداری در همه شهرستان‌ها باید از تمام توان و ظرفیت برای حل مسائل این شرکت‌ها بهره ببرند.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا