اخبار استان ها

افزایش اجاره‌بهای باشگاه‌های ورزشی بیش از تعرفه مصوب ممنوع است

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از قزوین، محمدمهدی اعلایی صبح امروز _سه‌شنبه یکم آبان_ در جلسه ستاد تنظیم بازار استان قزوین اظهار کرد: در استان قزوین با تعامل منطقی و درک درست تولیدکنندگان بخش خصوصی و مدیران دولتی از شرایط موجود توانسته‌ایم برنامه‌های خوبی را برای تنظیم بازار اجرا کنیم.

وی افزود: در یک مقطع از تولیدکنندگان مواد غذایی، گوشت، مرغ و تخم مرغ درخواست کردیم برای کنترل بازار کمک کنند و حتی از سود خود بگذرند که خیلی‌خوب همکاری کردند و ما نیز تلاش کردیم جبران کنیم و این همکاری در کمتر استانی دیده می‌شود.

رئیس ستاد تنظیم بازار استان قزوین با بیان اینکه درک، فهم و همکاری مشترکی بین بخش خصوصی و دولتی در استان قزوین وجود دارد، خاطرنشان کرد: به همین خاطر توانستیم بدون افزایش سطح زیرکشت تولید گندم و سایر محصولات زراعی و همچنین کیفیت آن‌ها را بالا ببریم.

اعلایی با اشاره به نقش باشگاه‌های ورزشی و بدن‌سازی در جذب ورزشکاران جوان و کاهش آسیب‌های اجتماعی، عنوان کرد: در استان قزوین حدود ۲۰۰ باشگاه بدنسازی داریم که محل تخلیه انرژی جوانان هستند که بعضی به دلیل افزایش اجاره‌ها تعطیل شده‌اند و جای نگرانی دارد.

وی اضافه کرد: هزاران جوان ورزشکار در این باشگاه‌ها حضور یافته‌اند و برای سلامت خود تلاش می‌کنند که افزایش غیرمنطقی نرخ اجاره‌بهای آن‌ها مشکل‌ساز شده و به همین خاطر تاکید داریم با تشکیل یک جلسه با حضور نمایندگان تعزیرات حکومتی، معاونت اقتصادی و اداره کل ورزش و جوانان این موضوع به دقت بررسی و کنترل شود و اجازه ندهیم این باشگاه‌ها تعطیل شوند.

استاندار قزوین تصریح کرد: بیشتر باشگاه‌های ورزشی درآمد زیادی ندارند و با نگاه اقتصادی راه‌اندازی نشده‌اند، اما نقش مهمی در امنیت اجتماعی و سلامت مردم دارند؛ بنابراین باید مراقبت کنیم تا اجاره‌بهای باشگاه‌های ورزشی به ویژه در مناطق جنوبی شهر بیش از تعرفه مصوب اضافه نشود.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا