اخبار استان ها

تلاش شورای شهر اراک برای جبران کم‌کاری‌های گذشته

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از مرکزی، داود قربانی ظهر امروز _سه‌شنبه یکم آبان_ در آئین افتتاح طرح‌های فرهنگی و ورزشی شهر اراک اظهار کرد: در دین مقدس اسلام تمایل به تفریح مانند سایر نیازهای طبیعی انسان مورد توجه قرار گرفته است و در روایات دست یافتن به لذت‌های مشروع در ردیف امور مربوط به معاش و معاد قرار گرفته است.

وی افزود: روح انسان نیازهای گوناگون دارد، همان گونه که جسم انسان به انواع مواد مغذی نیاز دارد، روح نیز باید به صورت‌های گوناگون تغذیه شود.

نایب رئیس شورای اسلامی کلانشهر اراک گفت: دین اسلام توجه ویژه‌ای به ورزش و تفریحات سالم دارد.

قربانی تصریح کرد: شادابی، نشاط و تفریحات سالم از مسائل مهمی هستند که روح آدمی به آن نیاز دارد؛ به این دلیل اسلام افراد را به سرگرمی‌ها، ورزش و تفریحات سالم تشویق و ترغیب کرده است تا در کنار سلامت جسم، سلامت روح و روان خود را تضمین کنند.

وی ادامه داد: از جمله فواید پرداختن به ورزش و فعالیت بدنی در اوقات فراغت، بهبود سلامت روانی افراد است به همین دلیل مدیریت شهری اراک به مقوله ورزش توجه ویژه دارد.

نایب رئیس شورای اسلامی کلانشهر اراک افزود: ما در شورای ششم تلاش کردیم با ارائه خدمات ویژه به شهروندان، کم‌کاری‌های گذشته را جبران کنیم.

قربانی اظهار کرد: امید می‌رود مجموع اقداماتی که توسط مدیریت شهری اراک انجام می‌شود، به رضایت‌مندی عمومی شهروندان این شهر منجر شود.

به گزارش سرمایه گستران، دو زمین چمن در کوی رضوی و شهرک ابوالفضل، دو زمین والیبال و بسکتبال در کوی هجرت و شهرک رضوی و یک فرهنگسرای چندمنظوره در کوی امام علی (ع) به ارزش ۲۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا