اخبار استان ها

جنگ با رژیم صهیونیستی جنگ با همه استکبار غرب است

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از چهارمحال و بختیاری، سردار علی‌محمد اکبری امروز _پنجشنبه سوم آبان_ در همایش «تجلی اخلاص» اظهار کرد: هدف از تحمیل جنگ، براندازی نظام اسلامی و از بین بردن اسلام ناب بود، در دوران دفاع مقدس تمام دنیا مقابل جمهوری اسلامی ایستاده بود و همه کشورها به جز عده کمی یا با استکبار جهانی همراهی می‌کردند یا اینکه سکوت کرده بودند.

وی با بیان این‌که جبهه مقاومت تداوم دفاع مقدس است، افزود: امروز جنگ تنها بین مردم فلسطین و لبنان با رژیم صهیونیستی نیست، بلکه جنگ بین اسلام و همه نظام استکباری غرب است.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) چهارمحال‌وبختیاری افزود: مسئولیت مسلمانان را مقام معظم رهبری در خطبه‌های نماز جمعه نصر اعلام کردند و امروز همه ما باید هر نوع کمکی که می‌توانیم اعم از بیانی، قلمی، رسانه‌ای و مالی برای حمایت از جبهه مقاومت و مردم مظلوم فلسطین و لبنان به کار ببندیم.

سردار اکبری گفت: بحمدالله جبهه مقاومت و حزب الله از توانمندی و نیروی انسانی بسیار خوبی برخوردار است و نیازی به حضور نیروی انسانی نیست؛ ولی باید به مسئولیت‌های دیگری که بر عهده ماست، عمل کنیم.

وی با اشاره به جهاد تبیین در جامعه و گفت‌وگو با مخاطبان برای تبیین ضرورت حمایت از جبهه مقاومت، تصریح کرد: این روزها شاهد هستیم برخلاف آنچه برخی می‌گفتند مردم خسته شده‌اند، اقشار مختلف مردم با انواع کمک‌های خود به مردم مظلوم غزه و لبنان نشان می‌دهند همچون دوران دفاع مقدس و دفاع از حرم آل الله، در صحنه حضور دارند.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) چهارمحال‌وبختیاری، گفت: مردم ما مسلمان و انقلابی ما می‌دانند که امروز همان نبرد عاشورایی و علوی است و دستِ رژیم صهیونیستی در سکوت سازمان‌های بین‌المللی برای هر جنایتی باز است.

سردار اکبری با اشاره به کارنامه درخشان مردم و رزمندگان چهارمحال و بختیاری از ابتدای انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس و دفاع از حرم آل الله، اظهار کرد: اردوهای راهیان نور امروز بهترین راه برای نجات جوانان و نوجوانان در برابر تهدیدات جنگ نرم دشمنان است.

بیش‌از شش هزار نفر از چهارمحال و بختیاری به سرزمین‌های نور اعزام شدند

عیسی حیدری مسئول مرکز اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) اظهار کرد: سال گذشته بیش از شش هزار و ۶۰۰ نفر از اقشار مختلف دانشجویی، دانش‌آموزی، کارمندان، اساتید دانشگاهی استان به سرزمین نور اعزام شدند.

حیدری خاطرنشان کرد: اردوهای راهیان نور در سه منطقه شمال‌غرب، جنوب غرب و دریایی برگزار می‌شود.

به گزارش سرمایه گستران، همایش «تجلی اخلاص» با هدف تجلیل از عوامل اجرایی و خادمان و راویان اردوهای راهیان نور چهارمحال و بختیاری در مجتمع لاله شهرکرد با حضور مسئولان ارشد استان برگزار شد.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا