اخبار استان ها

دستگیری ۱۳۳ سارق و مالخر در رشت

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از گیلان، عیسی روشن‌قلب امروز _پنجشنبه سوم آبان_ در تشریح این خبر اظهار کرد: اقدامات ایجابی، مقابله با سارقان و آموزش همگانی شهروندان در مسیر پیشگیری از سرقت، در اولویت کار مجموعه انتظامی قرار دارد.

وی افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت مختلف در سطح شهرستان رشت، طرح ضربتی هفت روزه مبارزه با سارقان و مال‌خران به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت با بیان اینکه در خلال این طرح با اقدامات فنی و پلیسی، گشت زنی در نقاط جرم خیز، کنترل، رصد و شناسایی سارقان، تعداد ۱۰۴ سارق دستگیر و چهار دستگاه خودرو، هفت دستگاه موتور سیکلت از سارقان کشف شد، افزود: سارقان در مواجهه با ادله جرایم ارتکابی به ۱۱۹ فقره سرقت و فروش اموال سرقتی به ۲۹ مالخر اعتراف کردند.

روشن‌قلب تصریح کرد: پلیس با هماهنگی مقام قضائی مال‌خران را دستگیر و تعدادی اموال سرقتی از محل اختفا آنها کشف کرده و به مالکانشان بازگرداند.

وی با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند، از شهروندان خواست، ضمن تجهیز اماکن و منازل خود به حفاظ مطمئن، دوربین مداربسته و قفل‌های مناسب، در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را بلافاصله از طریق سامانه فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا