اخبار استان ها

۳ فوتی و ۱۲ مصدوم در حوادث جاده‌ای ۲۴ ساعت گذشته خوزستان

عارف اصل شرهانی در گفتگویی در خوزستان اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته پنج فقره تصادف در محورهای حوزه‌ی دانشگاه علوم پزشکی اهواز رخ داد که در مجموع سه فوتی و ۱۲ مصدوم برجای گذاشت، در اولین حادثه ساعت ۱۳:۴۳ دقیقه روز گذشته در پی برخورد یک کامیون با سواری تیبا روبروی شرکت لاستیک سازی در محور اهواز به گتوند سه فرد ۱۳،۱۵ و ۳۸ ساله مصدوم و به بیمارستان کارون گتوند منتقل شدند.

وی افزود: در حادثه دیگری که روز گذشته باز هم در گتوند رخ داد برخورد یک دستگاه موتورسیکلت با عابر پیاده روبروی گلزار شهدا دو فرد ۱۴ و ۵۵ ساله مصدوم و به بیمارستان کارون منتقل شدند.

سخنگوی اورژانس پیش‌بیمارستانی خوزستان ادامه داد: روز گذشته در گتوند یک روز پر حادثه بود، سومین حادثه‌ی آن مرگبار بود که در آن برخورد پراید با کامیون روبروی پمپ بنزین کهنک یک فوتی و سه مصدوم برجای گذاشت که به وسیله‌ی دو دستگاه آمبولانس به بیمارستان خاتم الانبیا شوشتر منتقل شدند.

شرهانی اضافه کرد: ساعت ۰۲:۲۰ بامداد امروز جمعه چهارم آبان تصادف پراید و پژو پارس در محور رامهرمز به بهبهان روبروی روستای دهور چهار نفر شامل سه آقای ۲۱،۲۲و ۲۲ ساله و یک خانم ۲۸ ساله مصدوم و به بیمارستان مادر رامهرمز منتقل شدند.

وی تصریح کرد: در دیگر حادثه امروز برخورد یک دستگاه پژو پارس به تیر چراغ برق در ورودی شهر ایذه دو آقای حدوداً ۲۷ ساله فوت کردند.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا