اخبار استان ها

کشف ۳۰ فقره سرقت با دستگیری عاملان دستبرد ۱۰ میلیاردی به یک خانه مسکونی

محمدرضا فداییان در گفتگویی در خراسان رضوی اظهار کرد: در پی گزارش سرقت وسایل خانه در محدوده بولوار پیروزی، پیگیری موضوع در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی صحنه جرم مشخص شد که در نبود صاحب‌خانه، متهم با نفوذ به داخل یک خانه تعداد زیادی از وسایل قیمتی به ارزش تقریبی ۱۰ میلیارد ریال را سرقت کرده است.

رئیس پلیس آگاهی کلانشهر مشهد گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی مشهد با استفاده از سرنخ‌های به جا مانده و انجام تحقیقات میدانی یکی از متهمان را که فردی سابقه‌دار است شناسایی و به صورت نامحسوس تحت نظر گرفتند.

فداییان افزود: تیم رسیدگی کننده پرونده پس از جمع‌آوری ادله و مستندات کافی با هماهنگی مقام قضائی وی را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش در بولوار صیاد شیرازی قسمتی از اموال مالباخته و تعدادی زیادی قطعات و لوازم داخل خودرو را کشف کردند.

رئیس پلیس آگاهی شهر مشهد خاطرنشان کرد: متهم که در بازجویی‌های اولیه منکر هرگونه جرمی بود در ادامه تحقیقات و مواجهه با ادله و مستندات کشف شده از مخفیگاهش علاوه بر سرقت خانه موردنظر به ۳۰ فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در سطح شهر مشهد با همدستی زن و مردی میانسال و فروش اموال مسروقه به یک مال‌خر اعتراف کرد.

وی با اشاره به دستگیری همدستان متهم و مال‌خر، خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا