اخبار استان ها

امدادرسانی نیروهای عملیاتی هلال‌احمر کردستان به ۱۶۰ نفر گرفتار در برف

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از کردستان، پیام جلالی با اشاره به بارندگی برف و وضعیت جوی در جاده‌های مواصلاتی سقز و دیواندره اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته توسط نجاتگران هلال احمر به ۱۶۰ نفر گرفتار در برف امدادرسانی شد.

وی افزود: شب گذشته به ۴۵ خودرو امداد رسانی شد و اسکان اضطراری دو خانواده نیز توسط نیروهای عملیاتی صورت گرفت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان ادامه داد: در این مدت زمان ۴۳ بسته تغذیه اضطراری توزیع شد و همچنین چهار تیم عملیاتی با دو خودروی آمبولانس و دو خودروی کمک‌دار جهت کمک و امدادرسانی حضور داشتند.

جلالی در ادامه با بیان اینکه نیروهای عملیاتی هلال احمر استان به صورت شبانه‌روزی برای امدادرسانی در حوادث جوی آماده‌باش هستند، گفت: نجاتگران و امدادگران جمعیت هلال احمر از آمادگی لازم برای مواجهه با حوادث جوی برخوردارند.

وی تاکید کرد: لازم است مردم نیز به توصیه‌ها توجه کرده و از صعود به ارتفاعات در هنگام بارش برف و نیز ترددهای غیرضروری به خصوص رانندگی در جاده‌های برف‌گیر پرهیز کنند و در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث با شماره ۱۱۲ ندای امداد برای دریافت خدمات امداد و نجات در هر ساعت از شبانه‌روز تماس بگیرند.

به گزارش سرمایه گستران؛ هم اکنون ۱۵ پایگاه ثابت، ۱۰ پایگاه پشتیبان، ۲۵ آمبولانس و ۱۱ خودرو نجات آماده عملیات امدادرسانی در سطح استان کردستان هستند.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا