اخبار استان ها

چهارمین جشنواره ملی جهادگران استان مرکزی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از مرکزی و به نقل از روابط عمومی سپاه روح‌الله، سرهنگ پاسدار سعید فرامرزی اظهار کرد: چهارمین جشنواره ملی جهادگران استان مرکزی با هدف پوشش رسانه‌ای هنرمندانه اقدامات جهادگران در عرصه‌های مختلف خدمت‌رسانی، عمران و محرومیت‌زدایی، اقتصاد و اشتغال، فرهنگ و تربیت و سلامت و بهداشت برگزار می‌شود.

وی افزود: جهادگران استان مرکزی با ارائه خدمات ارزنده‌ای در مناطق محروم، نقش مؤثری در محرومیت‌زدایی و پیشرفت داشته‌اند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان مرکزی با اشاره به عناوین مختلف در جشنواره، از جمله عکس، فیلم و مستند، نماهنگ و سرود، خاطره، طرح و ایده، عنوان کرد: «علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا تاریخ پانزدهم دی ماه سال ۱۴۰۳ به نشانی Sazandegi_MKZ در پیام‌رسان روبیکا ارسال کنند.

فرامرزی با تاکید بر اینکه شرکت در این جشنواره برای عموم آزاد است، اضافه کرد: نفرات برتر هر بخش علاوه بر دریافت جوایز نقدی، به جشنواره کشوری راه خواهند یافت.

وی از تمام جهادگران، هنرمندان و علاقه‌مندان دعوت کرد تا با شرکت در این جشنواره، در ترویج فرهنگ جهاد و خدمت‌رسانی به محرومان نقش ایفا کنند.

به گزارش سرمایه گستران، این جشنواره که توسط بسیج سازندگی با همکاری حوزه هنری برگزار می‌شود، با حضور کریمی، مسئول مرکز مطالعات و هدایت حرکت‌های جهادی کشور، استاندار و سردار عسگری جانشین فرماندهی سپاه روح الله استان به صورت رسمی آغاز به کار کرد.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا