اخبار استان ها

خدمات فرودگاهی باید برای همه در دسترس باشد

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از خراسان رضوی، فرزانه صادق در حاشیه بازدید از فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد، اظهار کرد: در ارزیابی از فرودگاه مشهد، تمام خدمات قابل دسترس برای اقشار مختلف مردم بود.

وی افزود: خدمات نوروزی فرودگاه بین‌المللی مشهد از حیث روانی اثرگذاری بسیار مثبتی دارد و این خدمات سبب می‌شود مطالبات مردم نسبت به خدمات فرودگاهی پاسخ داده شده و رضایتمندی مسافران افزایش یابد.

وزیر راه و شهرسازی گفت: مهم‌ترین موضوع در اقدامات اخیر فرودگاه مشهد، توجه ویژه به مردم و حال مسافران بود که رویکرد مثبتی است.

صادق افزود: مسافران نسبت به‌حقوق خود باید واقف باشند و ما نیز باید توجه گسترده‌ای به حقوق مسافران داشته باشیم.

به گزارش سرمایه گستران، وزیر راه و شهرسازی عصر امروز در سفر به مشهد، از اقدامات مختلف نوروزی فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد بازدید کرد و در جریان عملیات خدمات‌رسانی به زائران نوروزی امام رضا (ع) قرار گرفت.

فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی نژاد مشهد با گستره ۵۴۰ هکتار، پس از فرودگاه مهرآباد تهران، دومین فرودگاه پرترافیک کشور است که به طور میانگین روزانه ۱۸۰ پرواز و در زمان اوج مسافرت‌ها روزانه تا ۲۵۰ پرواز ورودی و خروجی در آن انجام می‌شود.

منبع: ایرنا

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا