روابط عمومیها، حلقه اتصال مردم و مدیریت شهری هستند

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از مازندران، پرویز شعبانی پیش از ظهر امروز_ یکشنبه بیستوهشتم اردیبهشت_ در نشست هماندیشی با مدیران روابط عمومی سازمانها و مناطق شهرداری که با هدف بررسی چالشها و فرصتهای پیشروی روابط عمومیها برگزار شد، اظهار کرد: شهروندان بهطور روزمره با خدمات گسترده شهرداری در تماس هستند و روابط عمومیها میتوانند با اطلاعرسانی شفاف و هدفمند، مشارکت عمومی را در ارتقا و تداوم این خدمات فراهم کنند.
رئیس شورای اسلامی شهر ساری با اشاره به ضرورت همافزایی میان روابط عمومیهای شهرداری افزود: همکاری و انسجام روابط عمومیها برای اعتلای فرهنگ اطلاعرسانی، ضرورتی اجتنابناپذیر است.
سیدحسن احمدی سقندیکلایی، شهردار ساری نیز در ادامه این نشست با تبریک روز روابط عمومی، روابط عمومی را یکی از ارکان اصلی هر سازمان برشمرد و گفت: این حوزه باید در زمینه شفافسازی، گفتمانسازی و انتقال صحیح پیامها به افکار عمومی، نقشآفرین باشد.
وی با بیان اینکه قدرت روابط عمومی در ایجاد فضای شفاف و پاسخگو در سازمانها بسیار حائز اهمیت است، خاطرنشان کرد: نباید اجازه داد که فعالیتهای روابط عمومی تحت تأثیر فضای مجازی کمرنگ یا کماثر شود.
شهردار ساری با تاکید بر اهمیت انتشار اخبار صحیح و بهموقع افزود: روابط عمومیها با اطلاعرسانی دقیق و حرفهای، میتوانند در تقویت اعتماد عمومی و افزایش سرمایه اجتماعی نقش مؤثری ایفا کنند.
منبع خبر : ایمنا