اصفهان

نهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری برگزار گردید

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از  پایگاه خبری احوال نیوز ، نهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری برگزار گردید

بر اساس اغلام برگزار کنندگان این اجلاس، معیارهای انتخاب و ارزیابی در نهمین اجلاس رضایتمندی مشتری بر اساس یک سیستم ارزیابی جامع صورت گرفته است که شامل موارد زیر می‌شود:

  • خدمات ویژه: نوآوری و ارائه خدمات متمایز و ارزنده که فراتر از انتظارات معمول مشتریان باشد، از جمله شاخص‌های اصلی در این بخش بوده است.
  • خدمات پس از فروش: کیفیت و گستردگی خدمات پشتیبانی و پس از فروش، شامل پاسخگویی سریع، حل مؤثر مشکلات و ارائه راهکارهای کارآمد به مشتریان، نقش تعیین‌کننده‌ای در این ارزیابی داشته است.
  • رضایتمندی مشتری: این معیار نهایی، بر اساس نظرسنجی‌ها، بازخوردها و میزان وفاداری مشتریان سنجیده شده است. تمرکز بر تجربه مثبت مشتری از لحظه اول تعامل تا مراحل پس از خرید، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده است.
    گفتنی است در این مراسم شرکت تندر تابان نصف جهان(گلفکس تریلر)، به عنوان شرکت برگزیده معرفی و موفق به دریافت تندیس نشان اعتماد مشتریان شد. این تندیس توسط مشاور عالی رئیس جمهور در امور اقتصادی،و همچنین رئیس کارگروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری به مدیرعامل شرکت اعطا گردید.
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا