اخبار استان ها

جانمایی ۱۲۰ المان و ۸۰ سازه تبلیغاتی با محوریت محرم در قم

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از قم، پیام جوادیان امروز _ شنبه چهاردهم تیر _ در گفت‌وگو با خبرنگاران در ستاد خدمت رسانی شهرداری قم با تسلیت ایام تاسوعا و عاشورای حسینی، از اقدامات گسترده این سازمان در فضاسازی شهری متناسب با مناسبت‌های اخیر خبر داد و اظهار کرد: پس از آغاز جنگ بی‌رحمانه رژیم صهیونیستی، همزمان با ایام مبارک غدیر، فضاهای شهری قم متناسب با دو مناسبت مهم و با محوریت فرهنگی ساماندهی شد.

وی با اشاره به آغاز ایام محرم بلافاصله پس از غدیر و ادامه شرایط جنگ در منطقه افزود: با بسیج تمام امکانات موجود شهری، تمامی تابلوهای تبلیغاتی، سازه‌های درآمدزا و المان‌های شهری با هدف تبیین پیام محرم و سخنان رهبر معظم انقلاب درباره تجاوز صهیونیستی، بازطراحی و در اختیار این فضا قرار گرفت.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم از جانمایی ۱۲۰ المان حجمی شهری در نقاط مختلف شهر خبر داد و تصریح کرد: ۴۵ المان از این مجموعه، طراحی و تولید جدید در دو ماه اخیر بوده‌اند که با هدف تقویت مفاهیم عاشورایی و هویتی در فضای شهری قم اجرا شد.

جوادیان به اختصاص بیش از ۸۰ سازه تبلیغاتی به مناسبت‌های ماه محرم و صفر اشاره کرد و افزود: این سازه‌ها در موضوعاتی نظیر عاشورا، غدیر و تشییع پیکر شهید ایزدی به‌صورت گرافیکی و محتوایی بازطراحی و در سطح شهر نصب شده‌اند.

وی با اشاره به استفاده کامل از ظرفیت ۱۲۰ سازه دوطرفه سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری گفت: با بهره‌گیری از مجموع ۲۴۰ وجه تبلیغاتی، سیمای شهر قم با محوریت شعائر حسینی و فرهنگی به‌طور کامل بازآرایی شد.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم یکی از اقدامات برجسته امسال را طراحی یکپارچه و واحد برای فضاسازی شهری عنوان کرد و گفت: با ایجاد یک تم بصری و محتوایی ثابت، تمام مناطق هشت‌گانه شهر قم از نظر فضاسازی دارای انسجام و هویت واحد شدند.

جوادیان در پایان خاطرنشان کرد: این فضاسازی تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت و هدف ما ارائه چهره‌ای معنوی، فرهنگی و در شأن اهل‌بیت (ع) از شهر مقدس قم است.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا