توسعه خدمات غیرحضوری تأمین اجتماعی شتاب گیرد

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از کرمانشاه، منوچهر حبیبی امروز _شنبه بیستوهشتم تیر _ در بازدید از یکی از شعب تأمین اجتماعی استان با اشاره به برخی مسائل مطرحشده از سوی مردم، خواستار رسیدگی فوری به درخواستها شد و اظهار کرد: نباید هیچگونه وقفهای در خدماترسانی به مردم ایجاد شود و انتظارات مردم از دستگاههای خدماتی بهحق است و مدیران باید با پاسخگویی شفاف و دقیق، رضایت عمومی را جلب کنند.
وی توسعه خدمات غیرحضوری و هوشمندسازی فرایندها را راهکار اصلی کاهش مراجعات حضوری دانست و افزود: امروز باید از ظرفیت سامانههای الکترونیکی برای ارتقای رضایت عمومی و تسریع در ارائه خدمات استفاده شود. وی خواستار شتاب بیشتر در این مسیر شد.
استاندار کرمانشاه تأکید کرد: سازمان تأمین اجتماعی با توجه به گستره مخاطبان خود، نیازمند حمایت همهجانبه است و ما در استانداری از هر اقدامی که منجر به بهبود عملکرد این نهاد شود، پشتیبانی خواهیم کرد.
در این بازدید، اسکندر کاکایی مدیرکل تأمین اجتماعی استان با ارائه گزارشی از وضعیت این نهاد، به پرداخت ماهانه ۱,۲۶۰ میلیارد تومان مستمری به ۹۳ هزار مستمریبگیر در استان اشاره کرد و از بدهی ۵۸۰ میلیارد تومانی دستگاههای اجرایی به این سازمان خبر داد.
منبع خبر : ایمنا