به گزارش سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی شرکت برق منطقه ای اصفهان جهت ارائه خدمات مناسب ، اطلاعات و راهنمایی لازم به ارباب رجوع در ارتباط با فرایند خدمت فضایی مناسب برای مراجعه ارباب رجوع به عنوان میزخدمت در شرکت برق منطقه ای اصفهان تخصیص یافت .
این گزارش حاکیست: اساسا احترام و تکریم ارباب رجوع و بدست آوردن رضایتمندی مردم در سیستم اداری ،هدف نهائی طرح تکریم است که در بخشنامه معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور ، به همه دستگاه های اداری ابلاغ گردید که در طبقه همکف یا ورودی ادارات دولتی میز خدمت تشکیل شود و افراد مطلع و مقام تصمیم گیر در آن حضور پیدا کنند و ارباب رجوع در همان واحد به پاسخ خود برسد.
گزارش مذکور وظایف میز خدمت را ارائه اطلاعات و راهنماییهای لازم به مراجعان در ارتباط با امور مربوط ،دریافت مدارک و درخواستهای مراجعان ، انجام امور و درخواستهای متقاضیان در صورت امکان، در غیر این صورت اعلام تاریخ مراجعه بعدی یا زمان ارائه خدمت نهایی به مراجعان و دریافت نتایج اقدامات انجام شده از واحدهای ذیربط و اعلام آن به مراجعان و هدایت مراجعان به واحدهای مرتبط در موارد بسیار ضروری، پس از انجام هماهنگی با واحد اقدامکننده ذیربط برشمرد.
گفتنی است: کلیه خدمات مربوط به ارباب رجوع که بصورت الکترونیکی قابلیت انجام دارد در این شرکت شناسایی شده و در حال پیاده سازی می باشد.