به گزارش سرمایه گستران و به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، جواد حاتمی با حضور در اداره ارتباط مردمی ۱۳۷ پاسخگوی تماس تلفنی، درخواست ها، پیشنهادها و مشکلات شهروندان اصفهانی بود و در این باره گفت: نظافت معابر، سدمعبر و سیما و منظر شهری از عمده درخواست های مردم است که رسیدگی به برخی از این موضوعات نیاز به منابع مالی، صرف هزینه و تشریفات خاصی ندارد و می توان با یک پیگیری درست و صحیح رضایت مردم را حاصل کرد.
وی تصریح کرد: به طور قطع یکی از مهمترین رسالت های شهرداری این است که اقدامات را با بیشترین مطلوبیت و بیشترین رضایت برای شهروندان انجام دهد. از همین رو پاسخگویی مستقیم مدیران شهرداری می تواند در تحقق این موضوع بسیار موثر باشد.
مدیرکل بازرسی شهرداری اصفهان با بیان اینکه ارتباط دو سویه با شهروندان می تواند جلب رضایت بیشتر آنها را فراهم کند، اظهار کرد: باید نظرات شهروندان را در سازوکار تصمیم گیری ها دخالت داده و برای مسائل و درخواست های مختلف آنها در خصوص معضلات شهری احترام قائل بود.