به گزارش سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد اصفهان، محمدرضا متین پور، مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان روز یکشنبه با حضور در محل استانداری از طریق سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت و شماره تلفن ۱۱۱ به پرسشهای شهروندان اصفهانی پاسخ گفت و گزارشی از عملکرد این نهاد درزمینهٔ مشارکتهای مردمی و خدمات ارائهشده به جامعه تحت حمایت این نهاد در استان اصفهان ارائه کرد. متین پور بابیان اینکه بخش اصلی پرسشهای مردم درباره چگونگی دریافت حمایت کمیته امداد بود، گفت: شرایط و ضوابط این نهاد برای ورود نیازمندان به جامعه تحت حمایت و دریافت مستمری و همچنین شرایط منجر به دریافت یک یا چند خدمت بدون مستمری بهطور کامل توضیح داده شد و ابهامات پرسشکنندگان در این زمینه برطرف شد. وی شرایط دریافت وامهای اشتغال و خودکفایی کمیته امداد را از دیگر پرسشهای مطرحشده توسط مردم اعلام کرد و گفت: وامهای اشتغال این نهاد به جامعه تحت حمایت و سایر اقشار نیازمند که مورد تأیید حوزه مددکاری این نهاد قرار بگیرند و دارای طرح توجیهی مناسب و تخصص لازم باشند پرداخت میشود و در ارتباط مستقیم الکترونیکی و تلفنی با مردم این شرایط بهوضوح و با زبان ساده برای پرسشکنندگان گرامی توضیح داده شد و راهنماییهای لازم برای دریافت خدمت و مراجعه به دفاتر این نهاد به آنها ارائه گردید. مدیرکل کمیته امداد اصفهان شفافیت را یکی از نقاط قوت این نهاد دانست و گفت: گزارش عملکرد این نهاد بهطور منظم در اختیار رسانههای کثیرالانتشار استان قرار میگیرد. در حاشیه حضور مدیرکل کمیته امداد اصفهان در محل استانداری، اسفندیار تاجمیری، مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد؛ بازرسی و امور حقوقی استانداری اصفهان بابیان اینکه کمیته امداد اولین ارگانی است که پس از افتتاح این سامانه برای پاسخگویی به پرسشهای مردم اعلام آمادگی کرد، گفت: در سایر زمینهها نیز این نهاد در فاصله زمانی کمتر از هفت روز پاسخگوی مکاتبات و ارجاعات مردمی است و حرمت افراد در مراجعه به کمیته امداد بهخوبی رعایت میشود.