ناصر مشایخی بیان کرد: مخابرات منطقه اصفهان در سال گذشته با بیش از ۶ میلیون مشترک تلفن همراه در سطح استان موفق به کسب رتبه نخست در بخش بازاریابی و فروش همراه اول در بین استان های هم گروه شد.وی افزود: در سال۹۷ توانستیم با ارائه خدمات و سرویس های بهینه ،اهداف تعیین شده در چشم انداز خود را محقق سازیم.مشایخی گفت: رضایتمندی مشتریان از خدمات و سرویس های ارائه شده یکی از شاخصه های مهم در اهداف تعیین شده از سمت شرکت مخابرات ایران بوده و در مخابرات منطقه اصفهان نیز پایش مستمر رضایتمندی مشتریان به صورت ماهانه ، دوره ای و سالیانه در راستای بهبود کیفیت خدمات و سرویس ها در واحد تحلیل و سنجش مشتریان صورت می پذیرد.معاون تجاری و امور مشتریان مخابرات منطقه اصفهان اظهار داشت: در سال گذشته با ارتقاء نرم افزارCRM به صورت متمرکز در بخش همراه اول ، تلفن ثابت و ADSL این امکان فراهم شد تا بتوانیم خدمات یکپارچه ای را با کیفیت و سرعت بیشتر، در تمامی حوزه های ارتباطی به مشتریان ارائه دهیم.