به گزارش سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی، رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان با بیان این مطلب گفت: نظرسنجی یکی از ابزارهای مهم تصمیم گیری است و طرح نظرسنجی از ذینفعان در شرکت گاز استان اصفهان از سال ۸۷ آغاز شده و همه ساله این مهم اجرایی شده است. سید حسن موسوی، نظرسنجی از کارکنان رسمی و غیررسمی، مشترکین جزء و عمده، پیمانکاران اجرایی و پیمانکاران خدمات و نت، تامین کنندگان کالا، نظرسنجی از جوامع دارای الزام قانونی و نهادهای اجتماعی فاقد الزام قانونی، نظر سنجی از جامعه فرهنگی،آموزشی و پژوهشی، جامعه ورزشی و اصحاب رسانه از عناوین برنامه های نظرسنجی از ذینفعان در سال جاری می باشد. وی، همچنین، نظر سنجی از میزان نهادینه سازی ارزشهای اخلاقی و ارزشهای سازمانی، نظر سنجی از کانال های ارتباطی اعم از؛ اتوماسیون اداری شرکت(برید)، پرتال و وب سایت شرکت، کانال اجتماعی سروش، ملاقات حضوری با مدیر عامل، سامانه رسیدگی به شکایات ذینفعان(( CRM ، ارتباط مستقیم با معاونین و روسای واحدها، سامانه تلفنی ۳۸۱۹۴، سامانه پیام کوتاه ۳۰۰۰۳۱۹۴ و همچنین عضویت درکمیته های شرکت از دیگر عناوین مهمی بود که امسال به صورت کاملاً الکترونیکی مورد ارزیابی و نظرسنجی قرار گرفت. سخنگوی شرکت گاز استان اصفهان همچنین، اهم فعالیت های انجام شده در خصوص سنجش رضایتمندی ذینفعان را شامل ۷ اقدام اساسی برشمرد و گفت: نصب و استقرار سامانه هوشمند نظر سنجی با هدف حذف کاغذ، کاهش هزینه ها و افزایش سرعت، تهیه فرم های الکترونیکی نظر سنجی از ذینفعان، تعریف نحوه اجرای نظر سنجی بر اساس هر گروه از ذینفعان، اجرای نظر سنجی، تجزیه و تحلیل نتایج آن، ارائه گزارش تحلیلی به کمیته های ذیربط، بررسی نتایج و تعریف اقدامات بهبود و پیگیری اقدامات انجام شده مهمترین این موارد بوده است.