شرکت مخابرات خدمات غیر حضوری به هموطنان ارائه می نماید
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران، روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان اعلام کرد شرکت مخابرات ایران بعنوان یک سازمان پیشرو در توسعه خدمات فناوری اطلاعات از سالها قبل با ایجاد زیرساخت های استفاده از خدمات غیر حضوری گام مهمی را در حذف و کاهش مراجعات حضوری هموطنان گرامی برداشته است که قطعا در شرایط خاص فعلی میتواند کمک مهمی به حل مشکل مشتریان عزیز بنماید .
هموطنان عزیز میتوانند با مراحعه به پرتال اینترنتی مخابرات ایران علاوه بر مشاهده و پرداخت صورتحساب تلفن ثابت از سایر خدمات آن مانند ریز مکالمات تلفن ثابت، خرید خط تلفن ثابت، خرید اینترنت و… بصورت غیر حضوری بهرمند شوند.
** مهمترین خدماتی که بر بستر پرتال اینترنتی www.tci.ir ارائه میشوند ، بشرح زیر می باشند:
ثبت نام تلفن ثابت ، ثبت نام اینترنت پر سرعت ADSL، دریافت و پرداخت صورتحساب پایان دوره و صورتحساب بروز تلفن ثابت ، امکان مشاهده ریز و جزییات صورتحساب و همچنین ریز مکالمات تلفن ثابت، امکان دریافت گروهی قبوض صورتحساب تلفن های ثابت، امکان مشاهده خلاصه صورتحساب تلفن و پرداخت تجمیعی قبوضی که قبلا در سیستم صورتحساب تجمیع شده و یک شماره تلفن سرگروه برای آنها تعریف شده که با وارد کردن شماره سرگروه اینکار قابل اقدام می باشد،قطع ووصل تلفن ، باز و بستن صفر دوم تلفن، فعال و غیرفعال سازی سرویس های ویژه تلفن، ثبت وحذف اطلاعات تلفن در سامانه ۱۱۸