به گزارش سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان،ناصر مشایخی دوشنبه ۱۳۹۹/۷/۷ در حاشیه بازدید میدانی از مرکز پاسخگویی اینترنت ۲۰۲۰ با تاکید بر استانداردسازی کلیه امور مربوط به این مراکز در راستای خدمت رسانی به مردم عزیز استان اظهار کرد: کاهش زمان پاسخگویی، تعامل صحیح با مشتریان و افزایش کیفیت سامانه از مهم ترین اهداف استاندارد سازی مراکز پاسخگویی است که ثمره آن دسترسی سریع و آسان مشترکین به خدمات در هر ساعت از شبانه روز خواهد بود.
وی افزود : تلاش و همت مجموعه مخابرات از ابتدا تاکنون بر کاهش دغدغه و مشکلات مشتریان بوده و امیدواریم با انجام تغییرات اصولی در آینده نزدیک شاهد تحقق واقعی شعار “ارتباطی فراگیر ” برای کلیه هم استانی ها باشیم.
گفتنی است سرپرست مخابرات منطقه اصفهان در این بازدید ضمن نظارت بر نحوه پاسخگویی به مشتریان با همکاران حاضر دیدار و گفتگو کرد و دستورات لازم به منظور رفع مشکلات و موانع کاری را صادر نمود.