به گزارش سرمایه گستران و به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران؛ در این دیدار، دکتر صفری رییس هیات مدیره شرکت بر ضرورت رسیدگی به خواسته های نیروی انسانی در شرکت تاکید کرد و گفت: نیروی انسانی راضی و همراه با تعلق سازمانی، به عنوان مهم ترین عامل جذب مشتریان یک بنگاه اقتصادی به شمار می رود و به همین دلیل، تحقق رضایتمندی کارکنان و به ویژه نیروهای شرکتی در افزایش بهره وری، سودآوری و ارتقای برند شرکت نقش اساسی و انکار ناپذیری دارد.
مهندس سید مجید صدری نیز ضمن تاکید بر اینکه تحقق رضایتمندی کارکنان، موجب تسهیل در توسعه و پیشرفت شرکت است، افزود: در همین راستا برنامه های مختلفی با همکاری مدیران دو شرکت خدمات اول و شسکام برای رسیدگی بهتر به نیروهای شرکتی و رفع مشکلات آنان داریم تا در نهایت خانواده بزرگ مخابرات در سراسر کشور، با تلاش و کوشش خود، در توسعه بازار ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور نقش ارزنده خود را بهتر از گذشته ایفا کنند.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران همچنین تاکید کرد:این توجه و رسیدگی به امور کارکنان می بایست در سراسر کشور و در سطح مناطق مخابراتی نیز اجرا شود و مدیران مناطق نیز موظف به پیگیری و رسیدگی به امور مختلف مربوط به نیروهای شرکتی هستند.