چگونه «دیوار» بازار نیازمندیها را دگرگون کرد؟
فردای اقتصاد – مدیرعامل دیوار معتقد است که نوع طراحی و رابط کاربری سایت دیوار یک عامل اصلی رشد استفاده مردم عادی از این پلتفرم نیازمندیهای آنلاین است.
اشکان میرآرمندهی در گفت و گو با برنامه تکشاخ فردای اقتصاد گفت که روزانه ۵۰۰ هزار آگهی جدید ثبت میشود و بررسی این میزان آگهی مهمترین چالش این پلتفرم است.
به گفته وی امنیت دیوار برای معامله امن مهمترین دغدغه این کسب و کار آنلاین است اما برای ایجاد این امنیت نیاز همکاری نهادهای مختلف برای به کارگیری ابزارها و دسترسی به دادههاست.
آرمندهی در این گفت و گو آگهیهای غیر واقعی مسکن را یک چالش مهم برای دیوار برشمرد و گفت راه حل مقابله با این آگهیها همکاری نهادها در اشتراک اطلاعات مربوط به مسکن با دیوار است.
مدیرعامل دیوار همچنین در این گفت و گو به ماجرای آگهیهای پرسروصدا مانند آگهیهای چرخ خیاطی و همچنین چالشهای مختلف پیش رو از جمله حذف قیمت خودرو در برخی مقاطع هم اشاره کرده است.
ویدیوی مصاحبه کامل با اشکان آرمندهی فردا دوشنبه ۱۵ اسفند در سایت فردای اقتصاد منتشر میشود.
منبع خبر : فردای اقتصاد