اخبار استان ها

آغاز عملیات اجرایی بوستان پردیسان پس از واگذاری زمین

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از یزد و به نقل از روابط عمومی شهرداری یزد، ابوالقاسم محی الدینی در خصوص نشست با احسان خواجه رضایی، مدیر کل راه و شهرسازی استان که با حضور عزیزالله سیفی، رئیس شورای اسلامی شهر و محمد باقر پارسائیان عضو شورا برگزار شد، اظهار کرد: در این جلسه سرانه‌های فضای سبزی که به دلایلی در سال‌های اخیر در برخی از مناطق شهری از جمله شهرک دانشگاه امامشهر، مسکن‌های مهر، خیابان هجرت، شهرک ولی عصر (عج) در بلوار جانباز و نقاط دیگر اخذ نشده بود، تصمیم‌گیری شد.

شهردار یزد در مورد نحوه تأمین سرانه‌های ورزشی، آموزشی و همچنین فضای سبز این مناطق شهری گفت: مقرر شد تا تخصیص این سرانه‌ها از محل برخی از زمین‌هایی که در اختیار دولت است انجام شود و با این اقدام مشکلات شهروندان در این خصوص کمبود فضاهای ذکر شده، مرتفع شود.

وی همچنین درباره موضوعات بین شهرداری یزد و اداره کل راه و شهرسازی استان بیان کرد: برخی از نقاط شهر نیز نیاز به تأمین ۱۰ درصد سهم شهرداری دارد که این اتفاق رقم خورده است.

محی‌ الدینی اظهار امیدواری کرد: با تأمین ۱۰ درصد سهم شهرداری بتوانیم نسبت به آزادسازی‌های مورد نیاز در سطح شهر اقدام کنیم.

وی با اشاره به تفاهم نامه صورت گرفته شهرداری با استانداری در سال ۱۴۰۰ گفت: مقرر گردید زمین ۱۰ هکتاری در محله پردیسان و مجاورت فرودگاه یزد که قبلاً در اختیار ستاد مدیریت بحران استان بوده، برای احداث بوستان و فضای سبز و همچنین احداث کاربری‌های مدیریت بحران در اختیار شهرداری قرار بگیرد.

شهردار یزد تصریح کرد: به محض واگذاری زمین ۱۰ هکتاری از سوی اداره راه و شهرسازی، روند عملیات اجرایی احداث بوستان آغاز می‌شود تا شهروندان محله پردیسان از این ظرفیت استفاده کنند.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا