اخبار استان ها

تکریم ارباب رجوع وظیفه ما است

اصغر هدایت در گفت‌وگو با خبرنگار سرمایه گستران در اصفهان اظهار کرد: سال ۱۴۰۲ سال افتخار، عزت و سربلندی مردم شهرستان سمیرم بود؛ مردمی که در تمام عرصه‌های ملی و مذهبی و عرصه‌هایی که نیاز به حضورشان بود، بر اساس فرهنگ و ایمان و بصیرتشان حضور پیدا کردند و با حضور گسترده در یازدهم اسفند پای صندوق‌های رأی افتخاری آفریند که زبانزد عام و خاص شد.

وی افزود: عنوان جهش تولید با مشارکت مردمی شدنی است، هر جا مردم را به میدان آوردیم، نقش‌آفرین بودند و رفع مشکل کردند.

فرماندار سمیرم خاطرنشان کرد: طرح شعار به معنی جهت‌گیری‌ها، اهداف، استراتژی‌ها و برنامه‌ریزی‌ها است و پروژه‌ها به سمت جهش تولید با مشارکت مردم است.

هدایت اضافه کرد: وظیفه ما در شهرستان این است که این اتفاق را رقم بزنیم و تلاش کنیم صادقانه خدمت داشته باشیم و هر جا که خدمت صادقانه به مردم کردیم، نتیجه گرفتیم.

وی تأکید کرد: سه کلمه تکریم ارباب رجوع، تسهیل و تسریع در امور ارباب رجوع وظیفه همه ما است، کار جهادی انجام دادن، نبود وقفه در کار مراجعه‌کننده و تکریم ارباب رجوع جزو وظایف اصلی مسئولان است.

فرماندار سمیرم اضافه کرد: در فرهنگ اداری ما نامه بدون پیگیری پاسخگو نیست؛ آنچه مهم است پیگیری کار مردم است و ما باید بستر سرمایه‌گذاری را در شهرستان فراهم کنیم.

هدایت تصریح کرد: تسریع، تسهیل و تکریم ارباب رجوع وظیفه ما است و مدیران نباید از مراجعه و پاسخگویی ارباب رجوع خسته و دلسرد شوند، چراکه بدنه جامعه، سرمایه ملی و اقتصادی نیاز به سرمایه اجتماعی دارد؛ سرمایه اجتماعی ما مردم هستند که باید در حفظ آن کوشا باشیم.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا