اخبار استان ها

تشکیل ۲ کمیته برای بررسی وضعیت شرکت کنترل ترافیک تهران

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران، علیرضا نادعلی امروز _یکشنبه بیست‌وهفتم فروردین‌ماه_ پیش از آغاز جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به جلسه هم‌اندیشی میان اعضای شورا و شهردار این کلان‌شهر اظهار کرد: در این جلسه موضوعات مربوط به شرکت کنترل ترافیک مورد بحث و بررسی قرار گرفت و شهرداری تهران نیز در این زمینه مباحثی را مطرح کرد.

وی از تشکیل دو کمیته فنی از سوی شهرداری و شورای اسلامی این کلان‌شهر برای بررسی وضعیت شرکت کنترل ترافیک خبر داد و افزود: این کمیته‌ها برای بازرسی و تحقیق و تفحص نیست، بلکه فنی است و پنج نفر از شهرداری و پنج نفر نیز از شورا ذیل کارگروه‌های تخصصی در این کمیته حضور خواهند داشت.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: نتایج بررسی کمیته‌ها پس از چکش‌کاری و بعد از دو هفته در صحن شورا ارائه خواهد شد تا رسانه‌ها و مردم در جریان قرار بگیرند.

وی تصریح کرد: بی‌شک تحول شهرها باید مثبت باشد و در صورت رخداد این موضوع، اعضای شورای اسلامی از آن حمایت می‌کنند و چنانچه در جمع‌بندی ایرادهایی وجود داشته باشد، برای رسیدن به نقطه مثبت، تصمیم‌گیری خواهد شد.

نادعلی خاطرنشان کرد: در این جلسه شهردار تهران تاکید کرد که فعالیت‌ها باید طبق اساسنامه انجام یا پیگیری شود.

اعلام نتیجه بررسی موضوعات جلسه هم‌اندیشی تا دو هفته آینده

سیدجعفر تشکری‌هاشمی، عضو شورای اسلامی شهر تهران نیز در این جلسه اظهار کرد: موضوع‌های مورد نظر در کارگروه‌ها به‌صورت تخصصی و فنی بررسی می‌شود و از سوی شهردار و شورای اسلامی شهر تهران، هر کدام پنج نفر ذیل کمیسیون‌های تخصصی بررسی‌های فنی را در کارگروه‌ها انجام خواهند داد و تا دو هفته آینده و مشخص شدن نتیجه کارگروه‌ها، اتفاق تازه‌ای در این مورد نخواهد افتاد.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا