اخبار استان ها

آغاز بازگشایی معبر ورودی شهرک فجر پس از ۲۰ سال

علیرضا مؤمنی در گفتگویی با بیان اینکه طبق وعده‌ای که داده بودم ساخت پل شهرک فجر در کمتر از سه ماه اجرا شد، اظهار کرد: ساخت پل و معبر ورودی شهرک فجر معضل ۲۰ ساله ساکنان این منطقه بود که در این دوره مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر ورامین این اقدام به انجام رسید.

وی افزود: پل ورودی شهرک فجر از مسیر جاده جعفرآباد معضل ۲۰ ساله ساکنان شهرک فجر بود و سال‌های متوالی شهروندان از هر مسئول و مقام شهرستانی ساخت پل و بازگشایی این معبر مهم را درخواست داشتند، اما عملی نمی‌شد.

شهردار ورامین خاطرنشان کرد: ساخت پل و بازگشایی معبر در مرحله نخست مستلزم توافق با مالکان و معارضان در مسیر این معبر بود و این اقدام سال‌های متوالی به علت اختلافات در توافق با مالکان انجام نمی‌شد که موجب بروز مشکلات برای ساکنان شهرک در عبور مرور شده بود.

مؤمنی تصریح کرد: پس از انتخاب من به عنوان شهردار ورامین در نخستین روزهای کاری با حضور در میان ساکنان این منطقه قول بازگشایی معبر و ساخت پل را تا پایان سال ۱۴۰۲ دادیم که پس از بررسی‌های لازم با مالکان و معارضان در مسیر رایزنی انجام شد و در ادامه با حمایت اعضای شورای اسلامی شهر و اخذ توافق از مالکان و معارضان، این طرح پس از ۲۰ سال به سرانجام رسید.

مؤمنی ادامه داد: عملیات تخریب و خاکبرداری اماکن معارض در مسیر این معبر با سرعت در حال انجام است و تلاش داریم در نیمه نخست سال ۱۴۰۲ معبر احداث و بازگشایی انجام شود.

وی با اشاره به تجهیز و توسعه ناوگان حمل‌ ونقل زباله و پسماند شهرداری ورامین، تاکید کرد: به منظور تجهیز و توسعه ماشین‌آلات حمل‌ ونقل زباله و پسماند، ارتقای سطح بهداشت جامعه و خدمت‌رسانی هرچه بهتر به شهروندان، تعداد ۲۰ دستگاه خودرو نیسان خریداری شده است.

مؤمنی با بیان اینکه نهضت آسفالت و لکه‌گیری معابر ورامین به محلات حاشیه و شهرک مدرس مختلف رسید، گفت: اکیپ آسفالت‌ریزی و لکه‌گیری معابر شهری هم‌اکنون در محله باغ صالح و خیابان طالقانی، بوستان سه شهرک مدرس، خیابان شهید بروجردی شهرک مدرس و کوچه سرباز در حال اجرا است.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا