اخبار استان ها

گل گهر سیرجان آینده خوبی دارد

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از کرمان، مارینوس اوزونیدیس شامگاه _پنج‌شنبه، بیست‌وهفتم اردیبهشت_ در نشست خبری پس از بازی مقابل هوادار تهران، با تبریک به بازیکنان تیمش، اظهار کرد: در این‌جور بازی‌ها مهم این است که ببریم؛ اگر که خوب بازی کنیم و بتوانیم ببریم، خیلی بهتر است.

وی افزود: بازیکنانم تمرکز داشتند و به خاطر نتیجه‌ای که در لیگ داشتیم، بازی راحتی نبود و طبیعی بود که کمی تحت فشار باشیم، اما اگر به عملکردی که داشتیم، نگاه کنید، متوجه می‌شوید که تیم آینده خوبی دارد.

سرمربی گل گهر سیرجان تصریح کرد: نباید هنگام پیروزی خیلی خوشحال شویم و وقتی نتیجه نمی‌گیریم، خیلی غمگین شویم. این طبیعت فوتبال است. امروز خیلی خوب در فاز دفاعی تمرکز داشتیم و اجازه ندادیم حریفمان شانسی داشته باشد و طبیعی بود که شانس‌هایی هم بود که بتوانیم گل بزنیم.

وی با تشکر از هواداران، ادامه داد: مهم نیست چه تعدادی از هواداران بیایند؛ مهم این است وقتی می‌آیند ما را حمایت کنند و ما وقت‌هایی که نتیجه می‌گیریم و حتی در روزی که خوب نیستیم، به آن‌ها احتیاج داریم.

اوزونیدیس در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در مورد شانس صعود گل گهر به فینال جام حذفی، گفت: تا فینال یک بازی دیگر داریم و احتیاج است خوب باشیم، اما برای من مهم این است که بازیکنان احساس خوبی داشته باشند.

وی افزود: از آنجایی که چند نتیجه بد داشتیم، ذهنیتم عوض نشد و همان اعتماد را به گروهم داشتم و به راهی که انجام می‌دهیم و سبکی که بازی می‌کنیم اعتماد دارم. اگر بخواهیم گل گهر تیم بهتری شود، باید این روش و سبک را ادامه دهیم.

سرمربی گل گهر سیرجان در پاسخ به سوال دیگری در مورد حضور مربیان تیم ملی در ورزشگاه سیرجان، گفت: نمی‌دانم کدام یک در ورزشگاه بودند؛ اما باعث شد امروز خوب باشیم و خوش شانس باشیم. امیدواریم همه بازی‌ها را بیایند.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا