پیشخوانشهر و جامعهعناوین اخبار

اعلام ویژه برنامه های شهراصفهان در ماه مبارک رمضان

اختتامیه جشنواره پایه خنده
وی ادامه داد: جشنواره کشف استعدادهای استندآپ کمدی که به‌صورت ملی از فروردین ماه شروع شد و آن را با نام پایه خنده می‌شناسیم، در ماه رمضان برگزیدگان خود را می‌شناسد. این اختتامیه در ایام میلاد امام حسن(ع)، ۱۸ و ۱۹ خردادماه در ورزشگاه پیروزی اصفهان برپا می‌شود.
حسینی در خصوص این اختتامیه گفت: ۳۰۰ نفر در اولین مرحله کارهای خود را به‌صورت کلیپ ضبط شده به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند. ۷۰ نفر برگزیده شدند و در کتابخانه مرکزی اصفهان به رقابت پرداختند. ۱۵ نفر برگزیده نهایی در دو روز اختتامیه در رقابت نهایی شرکت می‌کنند.
مدیر ویژه برنامه شهری سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان افزود: دو نفر از نوجوانانی که در این جشنواره حضور داشتند، به‌عنوان پدیده شناخته شدند که با توجه به سن پایین توانستند اجرای خوب و قابل قبول داشته باشند، بنابراین، در اختتامیه از این دو تقدیر می‌شود.
وی یادآور شد: امیر کربلایی زاده داور این مسابقات نیز در شب پایانی به اجرای استندآپ کمدی می‌پردازد و در واقع سعی بر این است که علاوه بر رقابت شب‌هایی شاد در ماه رمضان را شاهد باشیم.
افطاری به‌صرف خنده در شب زولبیایی
سید ابراهیم حسینی از برگزاری ویژه برنامه‌ای شاد و متنوع در باغ نور خبر داد و گفت: برنامه افطاری به‌صرف خنده در شب زولبیایی” نیز در تاریخ های ۹ تا ۱۲ خرداد و ۱۶ تا ۱۹ خرداد هر شب ساعت ۲۱ اجرا خواهد شد.
وی در مورد این برنامه گفت: بخش‌های مختلفی برای این برنامه در نظر گرفته‌شده است که آن جمله می‌توان به شعبده‌بازی، آکروبات، موسیقی سنتی، نمایش طنز، بخش ویژه کودکان اشاره کرد و در واقع، با اجرای این برنامه سبد برنامه شهر در ماه مبارک رمضان تکمیل می‌شود.
جشنواره “همبازی همشهری ۳”
مدیر ویژه برنامه‌های شهری سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان گفت: جشنواره “همبازی همشهری” در سال گذشته در باغ غدیر و جزیره بازی در دو جشنواره برنامه ۱۵ روزه و یک‌ماهه برگزار شد و با استقبال بی‌نظیر همشهریان روبرو شد و امسال نیز سومین دوره این جشنواره در بوستان‌های محلی شهر برپا می‌شود.
وی یادآور شد: این جشنواره با همکاری معاونت‌های فرهنگی محلات در بوستان‌های شهر از ساعت ۲۱ تا ۲۳:۳۰ اجرایی می‌شود.
حسینی در مورد ضرورت برنامه‌های شادی آفرین در ماه میهمانی خدا گفت: رده‌بندی ایران در رتبه افسردگی بسیار حائز اهمیت است و باید درمانی برای این موضوع اندیشیده شود. نگاه دین مبین اسلام نیز بر نشاط و شادی است و تأکید شده اگر کسی لبخند بر لب ندارد بر ایمان او شک کنید.
وی افزود: سعی سازمان فرهنگی تفریح

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا