اخبار استان ها

یادواره شهدای غریب در اسارت، سوم خرداد برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از خراسان جنوبی، سید محمدرضا طالبی امروز _بیست‌وچهارم اردیبهشت_ در جلسه برنامه‌ریزی یادواره شهدای غریب در اسارت استان اظهار کرد: همواره در جلسات فرهنگ ایثار و شهادت و یادواره‌های شهدا تأکید داریم که با توجه به تمام خباثت‌های دشمن و تحریم‌های ظالمانه و برنامه‌ریزی شده از سوی معاندین، پیشرفت‌های ما در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بسیار چشمگیر است.

وی افزود: امروزه ایران اسلامی به قدرت برتر جهان تبدیل شده و این مهم برای دشمن هم به اثبات رسیده است.

معاون استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه استان از بالاترین ضریب امنیتی برخوردار است، تأکید کرد: مردم در این نظام احساس امنیت دارند و ما همه آن را مدیون خون شهدا هستیم و نباید آن را فراموش کنیم.

وی تصریح کرد: همه پیشرفت‌ها و اقتدار امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه ملی و بین‌المللی به واسطه خون شهدا حاصل شده است.

طالبی افزود: امام حسین (ع) اسلام را با خون خود آبیاری کرده و شهدای ما ادامه دهنده راه سرور و سالار شهیدان هستند.

وی متذکر شد: هرچه برای گرامیداشت شهدا و زنده نگه داشتن یاد و خاطره آن‌ها کار کنیم، کم است و در قبال کاری که آن‌ها برای ما کردند، بسیار ناچیز است.

معاون استاندار خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه وصایای شهدا باید چراغ راه ما باشد، اظهار داشت: موقع نوشتن وصیت نامه، بسیاری از مطالب به شهیدان الهام می‌شده به همین جهت تأثیر آن بر مخاطب، اینقدر زیاد است.

وی در ادامه از از مسئولان برای شناسایی شهید غریب در اسارت استان قدردانی کرد و گفت: یادواره شهید غریب در اسارت استان، شهید مهدی تقی‌نیا هم‌زمان با سوم خرداد و سالروز آزادسازی خرمشهر در بیرجند برگزار می‌شود.

به گزارش سرمایه گستران؛ شهید غریب در اسارت مهدی تقی نیا، شهید روحانی استان خراسان جنوبی است؛ این شهید متولد روستای شیرخند از توابع شهرستان زیرکوه استان خراسان جنوبی است.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا