بازار‌های مالی ، بورس و بانک

برای رشد تولید باید راه سرمایه گذاری درست به مردم آموزش داده شود – خبرگزاری مهر |

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران، سال جاری سال رشد تولید و مهار تورم نام گذاری شده و یکی از راه‌های رشد تولید با راهکار مهار تورم بازار سرمایه است، بازار سرمایه می‌تواند سرمایه‌های خرد و کلان را به خدمت تولید آورده و تورم را نیز از راه کنترل سفته بازی مهار کند.

نوید رجایی کارشناس ارشد بازار سرمایه در این باره به مهر گفت: یکی از بهترین روش‌ها آموزش درست سرمایه گذاری به عموم مردم است که البته این کار زمانی فایده دارد که این آموزش توسط افراد خبره انجام شود.

رجایی اضافه کرد: از سوی دیگر افراد زمانی وارد بازاری می‌شوند انتظار دارند سود عقلایی به دست آورند پس اگر دولت قصد دخالت داشته باشد این باعث ضرر و زیان به سهامداران خرد می‌شود و بازتاب گسترده‌ای در سطح جامعه دارد و در نتیجه اشتباهی که دولت قبلی انجام داد دقیقاً همین مورد بود و دود این اقدام در چشم جامعه رفت.
این کارشناس بازار سرمایه در پایان گفت: همچنین از بین بردن دامنه نوسان و قرار گرفتن آپشن های جذاب از جمله مواردی است که نظر خیلی از معامله گرها و سرمایه گذاران را به سوی خود جلب می‌کند و این دقیقاً از مواردی است که باید در بورس انجام شود

منبع خبر : خبرگزاری مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا