اخبار استان ها

اجرای طرح نور توسط فراجا اقدامی شجاعانه است

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از قزوین، عصر امروز _دوشنبه بیست‌وچهارم اردیبهشت_ و به مناسبت هفته شوراها سردار سرتیپ‌دوم علی ابراهیمی فرمانده و جمعی از مسئولان انتظامی استان با علی فرمانی رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر قزوین دیدار کردند؛ سردار علی ابراهیمی، فرمانده انتظامی استان قزوین در این دیدار ضمن تبریک روز شورا به اعضای شورای شهر قزوین اظهار کرد: تشکیل شوراها در واقع قانون پویا در کشور بود که می‌توان آن را به‌عنوان طلوع خورشید فروزان از بلندای قله‌های عمران و آبادانی در شهر و روستاها تعبیر کرد.

وی اضافه کرد: شما به‌عنوان منتخبان مردم در شورا اسلامی حضور داشته و این نشانگر نقش یکایک مردم در تعیین سرنوشت و آینده شهر و نهایتاً کشور خود است.

فرمانده انتظامی استان با تاکید بر اینکه هریک از ما در جایگاه مدیریتی خود باید با شناسایی خوب و دقیق تصمیمات درست و به موقع اتخاذ کنیم، گفت: هر انتخاب و تصمیم مناسبی که از میان راهکارهای موجود برگزیده و اجرا می‌شود، نقش مهمی در تأمین امنیت و آسایش مردم در جامعه خواهد و این بزرگ‌ترین هدف هر مجموعه و سازمانی است که طلایه‌دار خدمت به مردم است.

ابراهیمی اشاره‌ای به اهمیت مأموریت‌های پلیسی و میزان تعامل بالای آن با مردم داشت و ادامه داد: در حوزه اقدامات ترافیکی و انتظامی بخشی از فعالیت‌ها منوط به تخصیص تجهیزات لجستیکی است که در حوزه مأموریتی شورا و شهرداری قزوین در نظر گرفته شده که امیدواریم با برنامه‌ریزی لازم در این خصوص اقدام شود.

علی فرمانی، رئیس شورای شهر قزوین هم در این دیدار لباس سبز انتظامی را مایه آرامش و امید در جامعه خوانده و از حضور سردار ابراهیمی و مسئولان انتظامی استان تقدیر کرد؛ وی اجرای طرح نور در کشور توسط فراجا را اقدامی شجاعانه که مأموریت فرهنگی مورد مطالبه و درخواست عامه مردم است، توصیف کرد و افزود: هرچند فراجا همیشه در صحنه خدمت به مردم بالاترین حضور را داشته و همواره مظلومانه مورد هجمه و فرافکنی معاندین و دشمنان کشور قرار گرفته، اما همیشه با اقتدار وارد عمل شده و فداکارانه مأموریت خود را انجام داده است.

به گزارش سرمایه گستران، در ادامه هریک از اعضای شورای شهر در بیاناتی جداگانه از اقدامات انتظامی استان در اجرای طرح نور و تأمین امنیت در جامعه تقدیر کرده و حمایت همه جانبه خود را از اجرای این در کشور اعلام کردند. در پایان مراسم سردار ابراهیمی با اهدا لوح تقدیر از اعضای شورای شهر قزوین تقدیر کرده و هفته ملی شوراها را تبریک گفت.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا