اخبار استان ها

آغاز احداث کمربندی غربی در شهر محمدیه

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از قزوین، محمد پیری شهردار محمدیه امروز _شنبه پنجم خرداد_ با همراهی مدیران شهرداری و علی کاظمی عضو شورای اسلامی این شهر ضمن بازدید میدانی از طرح‌های عمرانی در جریان پیشرفت و چگونگی مراحل کار آن‌ها قرار گرفت.

محمد پیری، شهردار محمدیه در حاشیه این بازدید در گفتگویی در قزوین یکی از رویکردهای شهرداری محمدیه را خدمت صادقانه همراه با توازن عدالت اجتماعی در همه امور شهر دانست و اظهار کرد: با بازدید میدانی و نظارت دقیق پروژه‌های عمرانی و بررسی کیفیت خدمات دهی به شهروندان می‌توان مشکلات را احصا و نسبت به رفع آن‌ها برنامه‌ریزی کرد.

وی ضمن ابراز رضایت از روند پیشرفت پروژه‌ها اضافه کرد: خدمت‌گزاری و ایجاد رضایتمندی در بین شهروندان سرلوحه کار مجموعه شهرداری محمدیه است که با تسریع در اجرای پروژه‌های عمرانی در سال جاری امیدواریم به این هدف جامه عمل بپوشانیم.

پیری با اشاره به بازدید از کمربندی در حال احداث منطقه ۷ تصریح کرد: عملیات احداث کمربندی غربی آغاز شده است و کمربندی شمال در مرحله انتخاب پیمانکار قرار دارد و در جاده قدیم هم با احداث زیرگذر به سمت آبیک، ورود و تردد به منطقه ۴ و ۵ تسهیل خواهد شد.

شهردار محمدیه ادامه داد: با احداث یک رینگ از سمت آزادراه از مجتمع آفتاب تا منطقه ۷ در حال احداث کمربندی هستیم که با ایجاد این شریان‌ها تردد فقط از خیابان مطهری صورت نمی‌گیرد.

پیری همچنین از پروژه در حال احداث پارک ساحلی مهرگان بازدید و در جریان روند و میزان پیشرفت فیزیکی این پروژه‌ها قرار گرفت و در ادامه هم ضمن بازدید از پروژه بازپیرایی مجتمع‌های مسکونی منطقه ۳ محمدیه با حضور در کارگاه تولید جداول و نیوجرسی‌های بتنی از مراحل مختلف ساختن این مکان را بررسی کرد.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا