اخبار استان ها

بزرگترین پارک جنگلی کوهستانی شمال کشور افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از مازندران، محمدحسین قبادی صبح امروز_دوشنبه بیست‌وهفتم فروردین_ در بازدید از پارک جنگلی شهید نوبخت ساری، بزرگترین پارک جنگلی کوهستانی شمال کشور با بیان اینکه مساحت این پارک جنگلی یک‌هزار و ۹۴ هکتار است، اظهار کرد: این پارک در حوزه جنگل‌داری ساری- کیاسر و در جنوب مرکز استان قرار دارد.

وی افزود: با وجود توقف چندساله عملیات اجرایی این پروژه، راه دسترسی پارک جنگلی شهید نوبخت کمتر از یک‌صد روز آماده و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

شهردار ساری با بیان اینکه این پروژه شهری با هدف ایجاد نشاط اجتماعی و آرامش و برای گذران اوقات فراغت خانواده‌ها در فضایی امن و مناسب در دست اجرا است، گفت: با اتمام این پروژه یک‌هزار و ۲۱۰ هکتار به سرانه فضای سبز مرکز استان اضافه می‌شود.

قبادی با اعلام اینکه فاز اول این پارک آماده بهره‌برداری است و در سفر استانی رئیس‌جمهور به مازندران افتتاح خواهد شد، عنوان کرد: فاز دوم پارک نیز به‌زودی شروع خواهد شد.

وی ضمن قدردانی از تعامل همه مدیران دستگاه‌های خدمات‌رسان آب، برق، گاز، خاطرنشان کرد: تداوم تعامل و همکاری این دستگاه‌ها در اتمام این پروژه مطمئناً تأثیرگذار است.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا