اخبار استان ها

۱۴ خانه هلال شهری و روستایی همزمان با سراسر کشور در زنجان افتتاح شد

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران از زنجان، حکمت‌اله هاشمی در نشست خبری امروز _شنبه بیست و دوم اردیبهشت_از افتتاح همزمان ۱۴ خانه هلال شهری و روستایی در سطح استان خبر داد و اظهار کرد: خانه هلال مرکز آموزشی و رفاهی فرهنگیان زنجان و ۱۴ خانه هلال روستایی و شهری این استان به صورت یکپارچه و همزمان با سراسر کشور در هفته هلال‌احمر افتتاح شد.

وی افزود: این تعداد خانه‌های هلال با هدف ارائه خدمات به مردم افتتاح می‌شود و هر خانه هلال یک جمعیت هلال‌احمر کوچک در آن منطقه محسوب می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: فعالیت خانه‌های هلال در مکان‌های پرتردد است و همچنین آموزش‌های هلال‌احمر در این خانه‌ها ارائه می‌شود.

هاشمی اضافه کرد: خانه‌های هلال بستر خوبی برای اجرای برنامه‌های حوزه‌های مختلف هلال‌احمر است و باید از این ظرفیت برای بروز کردن فعالیت‌ها استفاده شود.

وی تصریح کرد: حمایت اعضای خانه‌های هلال در رسیدن به اهداف هلال احمر که ارائه خدمات به انسان‌هاست، نیاز این جمعیت است.

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان از دیگر برنامه‌های انجام شده توسط هلال احمر را سازماندهی نیروی انسانی عنوان کرد و افزود: در حوزه داوطلبان ۱۶ هزار نیروی انسانی ساماندهی شده است.

این مسئول تاکید کرد: تولید انبوه دست مایو الکترونیک توسط مرکز توانبخشی در دستور کار جمعیت است و اگر تجهیزات مورد نیاز جمعیت تأمین نشود هلال احمر در ارائه خدمات دچار مشکل می‌شود.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا