اخبار استان ها

مشکلات احداث سد «آبریز» با همکاری و همدلی قابل حل است

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای، عصر امروز_ سه‌شنبه، بیست‌وپنجم اردیبهشت _ در نشست شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه اراده خداوند در انجام امور بسیار مهم است، اظهار کرد: تلاش، همدلی و هم‌فکری مهم‌ترین راهکار برای رفع مشکلات موجود در کهگیلویه و بویراحمد است و با ایجاد حاشیه و شعار نمی‌توانیم مشکلات را برطرف کنیم.

وی افزود: همه مسئولان استانی و نماینده ولی‌فقیه و فرمانداران و حتی برخی از شخصیت‌ها و نخبگان در شورای اداری حضور دارند و مطالباتی را نیز مطرح کردند که یکی از این درخواست‌ها حق‌آبه استان است.

رئیس قوه قضائیه به مسئله آب و احداث سد اشاره کرد و گفت: احداث سد آبریز در کهگیلویه باید توسط کارشناسان بررسی شود و می‌توان نظرات کارشناسی را در مجلس شورای اسلامی طرح و در این زمینه تصمیم‌گیری کرد.

وی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین مشکلات کشور منابع آبی است، تصریح کرد: با اختلاف‌نظر در این زمینه ما به هیچ نقطه مطلوبی نخواهیم رسید اگر مسئولان قول دهند در زمینه سد آبریز به یک جمع‌بندی مطلوب برسند من نیز از آن دفاع خواهم کرد.

محسنی اژه‌ای خطاب به مسئولان کهگیلویه و بویراحمد، خاطرنشان کرد: مشخصاً به قوه قضائیه بگویید که مشکل احداث سد آبریز کجاست تا قوه قضائیه ورود کند.

وی افزود: در برخی از استان‌ها شورای هماهنگی اقتصادی تشکیل شد و در کهگیلویه و بویراحمد هم هیئت هفت‌نفره تشکیل دهید و از این امکان استفاده کنید.

رئیس دستگاه قضا به مسئله کارخانه آرد و گلوکز یاسوج نیز اشاره کرد و گفت: اگر ترک فعلی به‌عمد انجام گرفت، جرم است.

وی با تأکید بر اینکه با هم‌فکری و همکاری هم می‌توانیم مشکلات را برطرف کنیم که نمونه آن در احداث و راه‌اندازی مجدد چند طرح در همین استان است، تصریح کرد: به رؤسای کل دادگستری گفتم، هر اختیاری من به شما دادم که بتوانیم مشکل استان‌ها را برطرف کنید.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا